2014-08-13, 00:36
Medlem
Gigantiskt problem med cs den visar inga menyer eller rättare sagt det är en vit banner längst ner och i denna så finns det en guldtext som inte går att läsa där är menyerna men inget går att klicka på för då klickar jag på alla samtidigt
Lösning någon?
Citera
2014-08-18, 22:47
Medlem
Cs:Go vägrar starta, har provat installera om både steam och cs:go har verifierat spelchachen,har installerat senaste directX och rutinerna, har försökt gått in med -autoconfig och -safe kommer fortfarande inte in?
Citera
2014-09-17, 22:43
Medlem
JoeL431s avatar
Talade med lite vänner om den gamla CS-tiden och fick då höra om CS:GO som för mig är något nytt.
Var inne på steam och såg spel-paketen.
Tänkte köpa "mellan paketet" med gamla Counter-Strike, Counter-Strike: Source och CS:GO tror jag det var.

Men frågan är: Är CS och CS: Source de spelen man lirade för några år sedan (nåja 6-8 år sedan). Har för mig att originalet heter 1.6?

Vill ju återfå mina skills i "surf" och "klätterbanorna" med
Citera
2014-09-18, 14:07
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Talade med lite vänner om den gamla CS-tiden och fick då höra om CS:GO som för mig är något nytt.
Var inne på steam och såg spel-paketen.
Tänkte köpa "mellan paketet" med gamla Counter-Strike, Counter-Strike: Source och CS:GO tror jag det var.

Men frågan är: Är CS och CS: Source de spelen man lirade för några år sedan (nåja 6-8 år sedan). Har för mig att originalet heter 1.6?

Vill ju återfå mina skills i "surf" och "klätterbanorna" med
Originalet heter Counter-Strike. Att man säger 1.6 är för att det var det sista uppdaterade versionsnumret, och för att CS:S kom omkring så man i folkmun ville ha något att säga för att skilja dem åt. Counter-Strike: Source är "nummer två" i CS-listan så att säga (då Counter-Strike: Condition Zero bara var en expansion i princip). Counter-Strike: Global Offensive är det som spelas mest nu och är det senaste spelet i raddan jao. Sen finns det Counter-Strike Online samt Counter-Strike Online 2 men det är Asien-exklusiva spel.
Citera
2014-09-18, 14:52
Medlem
Försöker komma in på steam market men när jag försöker köpa en key till min låda står det att jag måste aktivera steam gemenskapen i spelet. Jag har provat att trycka in övertoningen eller vad det står så man kan trycka upp shift+f1 eller vad orginalet är. Så man får upp steam grejen i spelet. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kommer inte in på market eller den menyn. What to do?
Citera
2014-09-18, 16:51
Medlem
Har precis satt in lite pengar på steam för att spendera på något kul. Men nu är jag låst till 22/9 för att jag använt ett nytt kort/använt kortet efter en lång tid. Det jag behöver göra är att verifiera 2 små transaktioner steam gjorde vilket jag har hittat på min internetbank.

Men nu till det stora problemet, de vill att jag ska skriva i Euro och jag får det inte och funka.
De beloppen är = 16.52kr och 17.37kr.
Har testat att omvandla dessa till Euro på Valuta.se men det står att det är fel.
Har testat att tänka att 1 Euro är värd 10kr men det funkar inte heller.
Någon som har något förslag på vad jag kan göra!
Citera
2014-09-24, 16:38
Medlem
Hej alla.

Jag är noll kunskap om CS:GO så var lite snälla nu.

(Har sökt forum)

Kan någon vara snäll och förklara hur detta med drops och skinns fungerar. Ser att folk skriver om nycklar och lådor. Förstår inte mycket alls.

Förklara som om ni pratar med en femåring så är ni snälla
Citera
2014-09-24, 19:56
Medlem
Tja!

Har installerat om datorn och då har alla mina inställningar på CS försvunnit. Nu känns inte spelet lika mjukt som innan utan det känns stelt när man drar musen och kollar åt olika håll.

Vad kan jag ha för inställningar som gör så att spelet känns stelt? Ligger på 200-300 fps och har max på allt, 1920 - 1080 resolution och kör på en Benq 120hz skärm.

Snälla hjälp mig, går fan inte och spela nu...
Citera
2014-09-25, 19:24
Medlem
JoeL431s avatar
Jag köpte idag storpacket hos Steam med spel (220 spänn) och skulle äntligen börja spela CS igen.
Men det laggar på vanliga CS när jag kollar runt mig. Eller ja, typ stannar till efter en viss grad av vridning.

Processor 2,6 GHz Intel Core i5
Minne 8 GB 1600 MHz DDR3
Grafik Intel Iris 1536 MB

De här borde väl inte vara några problem hoppas jag? Sitter på en MacBook Pro om de har någon betydelse.

Jätte tacksam för hjälp.
Citera
2014-09-25, 21:37
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Jag köpte idag storpacket hos Steam med spel (220 spänn) och skulle äntligen börja spela CS igen.
Men det laggar på vanliga CS när jag kollar runt mig. Eller ja, typ stannar till efter en viss grad av vridning.

Processor 2,6 GHz Intel Core i5
Minne 8 GB 1600 MHz DDR3
Grafik Intel Iris 1536 MB

De här borde väl inte vara några problem hoppas jag? Sitter på en MacBook Pro om de har någon betydelse.

Jätte tacksam för hjälp.
Va fan .

Googla runt lite och valde att skriva in dessa configs i consolen:
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
fps_max 101
ex_interp 0.01
net_graphpos 2
net_graph 3
net_graphwidth -125
graphheight 50
cl_dynamiccrosshair 0
hud_fastswitch 1
_cl_autowepswitch

Nu kan jag inte ens röra mig längre när jag går in i ett game. Är helt okunnig med så vad kan jag göra .
Citera
2014-10-02, 16:46
Medlem
FuckThePolices avatar
Är det någon som har någon aning om hur man ändrar tillbaka till EURO valuta permanent? För just nu har jag pуб, och detta håller på att ändras hela jäkla tiden.
Citera
2014-10-03, 16:04
Medlem
vilka är dom viktigaste inställningarna man ska ha när man spelar cs?så att det flyter på bäst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in