2014-09-17, 20:37
Medlem
m4tt145s avatar
fel tråd
Citera
2014-09-17, 20:40
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Retard.

Jag skrev ett allmänt inlägg om Gävle. Du citerar då mig genom att tro att inlägget var riktat till dig.
Så jävla oklart random inlägg bara. Är du full?
Citera
2014-09-17, 21:01
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Uruselt.

Ändå tycker jag snacket kring Brynäs alltid är stort. Så fort en är i Gävle och besöker lite pubar och dylikt så hittar en alltid någon hockeyintresserad. Märkligt är vad det är.

Sossesnålt, och de bidragspengarna som tidigare hamnade i plånböckerna har ju hamnat på matchstället istället
Citera
2014-09-17, 21:08
Medlem
m4tt145s avatar
Så jävla dåligt. Det syntes verkligen att det var två bottenlag som möttes idag. Och mot Skellefteå blir det torsk.
Citera
2014-09-17, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Så jävla dåligt. Det syntes verkligen att det var två bottenlag som möttes idag. Och mot Skellefteå blir det torsk.
Mmm, som det verkar nu så får jag ångra att jag tippade Leksand så högt upp i tabellen som jag gjorde i tipstråden
Citera
2014-09-17, 21:20
Medlem
von_Ss avatar
"Andra spelare kommer kliva fram när Hersley är borta"

"Brunnström ser hetare ut än på många år"

"Bröderna Conolly kommer höja sig när de får spela ihop"

Bah! Ni har ljugit för mig allihop. Avgå. Fan vad bedrövligt.
Citera
2014-09-17, 21:26
Medlem
m4tt145s avatar
Det var mycket roligare att skicka ner Djurgården i HA än detta

Grattis till segern.
Citera
2014-09-17, 21:27
Medlem
Uninteresteds avatar
Sa direkt till mina Leksandsvänner att Ryno inte är kaptensmaterial, han måste fokusera på sitt eget spel.

Vi vinner inte en enda närkamp i stortsett, DIF får inte ont alls av att stå och gräva framför Alsenfelt. Jävla tur att vi inte värvat en spelare just för att spela tufft och låtit honom sitta på bänken hela matchen...

Connollys är sämst, tror dom tävlade i att ge bort puckar och ta felbeslut.

Csports suger dessutom kuk. Tips mottages på streamingtjänster som kan ge mig fler självmordskänslor i vinter uppskattas.
Citera
2014-09-17, 21:32
Medlem
Displaceds avatar
Bajs.

Starky och Andersén grymma. Men fan vad jag hatar detta.
Citera
2014-09-17, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
"Andra spelare kommer kliva fram när Hersley är borta"

"Brunnström ser hetare ut än på många år"

"Bröderna Conolly kommer höja sig när de får spela ihop"

Bah! Ni har ljugit för mig allihop. Avgå. Fan vad bedrövligt.
Lider med dig och ni andra Leksandssupportrarna. Vem anser du bär största ansvaret? Hur många förluster till har ni råd med innan tålamodet tryter?
Citera
2014-09-17, 21:38
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Lider med dig och ni andra Leksandssupportrarna. Vem anser du bär största ansvaret? Hur många förluster till har ni råd med innan tålamodet tryter?
Än är det ingen katastrof. Problemet i Leksand är att det är för lite brunkare. Hade gladeligen bytt ut bröderna Connolly mot Gabriel Karlsson och Jon Knuts. Fan vad fint det hade varit.
Citera
2014-09-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Än är det ingen katastrof. Problemet i Leksand är att det är för lite brunkare. Hade gladeligen bytt ut bröderna Connolly mot Gabriel Karlsson och Jon Knuts. Fan vad fint det hade varit.
Nej klart man inte ska prata om kris efter bara 3 matcher, det är det inte för oss heller även om vi också förlorar imorgon. Men ska ni nu lyckas hålla er kvar och inte åka ur en gång till så tror jag ni måste bredda ordentligt. Ifjol hade ni ju både ett klockrent målvaktsspel och en förjävla sniper i powerplay. Men vad har ni i år? Det här berömda "svåra" andra året kommer visa sig tydligt om ni fortsätter blöda så här kraftigt. Men som du säger. Än är det ingen katastrof. På ett sätt är det ju nästan bättre att ha sin formsvacka i början av säsongen då man ofta blir bättre längre fram i slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in