2014-09-17, 20:22
Medlem
rootbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellout
Känns mer som att gräsrötterna i M vill minska invandring men att toppen vill ha ökad. Fredde fixade ju dealen med MP bara för att retas med SD.

Fast har du inte med dig ungdomspartiet blir du impopulär på festerna Speciellt när du är singel och har nyvaxad skalle. Ingen vill vara den där gubben som betedde sig som en "vit kränkt man"
Citera
2014-09-17, 20:24
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rootbit
Fast har du inte med dig ungdomspartiet blir du impopulär på festerna Speciellt när du är singel och har nyvaxad skalle. Ingen vill vara den där gubben som betedde sig som en "vit kränkt man"

sluta med dess floskler och gå inte på allt som står i ljugmedia. 87% är för ökad invandring??
Citera
2014-09-17, 20:28
Medlem
AlfaQhards avatar
Han sa "fuck this shit" och lever gott på sin 70 000 avgångslön de närmaste 10 åren
Citera
2014-09-17, 20:28
Medlem
rootbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
sluta med dess floskler och gå inte på allt som står i ljugmedia. 87% är för ökad invandring??

Jo, visst. Media ljuger i stort men både Reinfeldt och Borg gjorde ett ok jobb BORTSETT från invandringen. Hade de gjort samma misstag i en företagsstyrelse hade de dock åkt ut. Grundläggande misstag att bli för blind för sitt eget bästa.
Citera
2014-09-17, 20:29
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LookBackInAnger
Han bor inte på månen iaf, det är ett som är så säkert som det är tvärt. Jag bo där och han inte vara här. Kanske han simmar i galaxer utan braxxer höhö nemen vem vet inte du vem vet inte jag vi vet ingenting nu vi vet inget idag.
Grattis till det märkligaste inlägget 2014. Vi kan nog konstatera att Reinfeldt inte är på månen.
Citera
2014-09-17, 20:32
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Tror helt klart han sitter i kalsipperna hemma, dricker bärs och kollar på fotboll.
Det hade jag gjort i vart fall.
,den bilden skulle jag gärna vilja se. han är som gjord för självömkan.
Citera
2014-09-17, 20:34
Medlem
LeifD2s avatar
"Var är Reinfeldt!!!"

Här är jag ju! På flashback, förståss. Vad annars
Citera
2014-09-17, 20:34
Medlem
Prawitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdEye16
smeker sig själv med Borgs avklippta hästsvans

Tack för dagens garv.

Jag tror Reinfeldt tycker det är skönt att han inte vann valet. Han har inte sett särskilt motiverad ut att styra landet efter Alliansen förlorade majoriteten i riksdagen.
Citera
2014-09-17, 20:38
Medlem
Han håller på att skriva uppföljaren till sin bok med titeln "det döende folket".

Nej han är väl på jobbintervjuer på några amerikanska storbanker om jag skulle få gissa.
Citera
2014-09-17, 20:41
Avslutad
Egentligen skiter jag fullkomligt i vad idioten gör men min teori är att han har åkt till något skatteparadis för att plocka ut alla mutpengar efter statliga utförsäljningar och besparingar på välfärden.
Citera
2014-09-17, 20:45
Medlem
MrMadoffs avatar
Ni förstår väl att det har något med hans nya jobb att göra?
Citera
2014-09-17, 20:46
Medlem
Han väntar väl på erbjudanden av den internationella maffian ( läs Bilderbergruppen) som fick honom att förråda sitt land för tveksamma internationella uppdrag. Någon Raul Wallenberg kommer han inte bli, han vill vara en humanistisk stormakt där svenska pensionärer ska betala. Han tjänar ungefär 150 000 kr i måndagen nu på att inte göra nåt. Skönt att dräggen att bortröstad nu, svenska folket har vaknat upp! Tack alla svenskar med invandrarbakgrund att ni har ställt upp för Sverige!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in