Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Har du ens sett situationen? Man kan inte säga så som du säger att alla tacklingar som råkar träffa huvudet ska vara avstängning, det är fruktansvärt onyanserat och naivt att vara av den åsikten.
OK, jag inser att det här är en evighetssdiskussionsfråga. I stort sett alltid styrs fansens tyckande av vem som huvudtacklat vem.
Och jag kan ta min åsikt en gång till. Tacklingar mot huvudet ska alltid bestraffas med avstängning.