2014-09-12, 15:47
Medlem
GLOSSARY OF TERMS (both colloquial and official):

Contract: A TI or Target. This is the official term. Used as “Enemy Contract” or “Planning Contract”. Enemy contract is often referred to as “hostile contract”.

CHERRYING: Getting out of a legal tangle through the syndicate’s intervention.

NIPPLE-KISSER: a ‘deviant’ recruit, recruited because of a desire for sadism.

HOLY POLY: a ‘religious’ puritan recruit.

THE EFFECT: the fact that greedy and sadistic recruits are selected for managing jobs more readily than anybody with integrity.

FBG (fertile breeding ground): a crew of nipple-kissers, based on the idea that they are a fertile breeding ground for future managers.

MINCING: Luring a target into the legal system.

DEFACING: making faces at a contract, or otherwise intimidating them.

XXXXXX XXXXX SYNDROME: having a target so socially unpredictable and badly-off that you can’t really think of many ways to make their life much worse.

RAINBOW SHOCK: the fact that you have to act nice to the rest of the public immediately after you’ve stopped defacing a contract.

BREAK-A-LEG JOB: a particularly hostile attack against a contract, or a plan which involves approaching the target and talking to them.

SAKURAKAI: a crew that is particularly overt in its stalking and gets caught too often. In other words, it has to be cherried all the time.

CREW: A unit of recruits and pawns under a single MO. In other words, a group of gang stalkers.

ZAPPERATING: using electronic devices to affect the health of a target.

XXXXXXX XXXXX: rhyming slang. for big mistake, roughly means “we shouldn’t have used this method”.

UNCHAINED, UNCOVERED: authorities that are not pawns or recruits.

COVERED: A member of the public that is under the control of the syndicate (as a pawn).

PUBLIC FACE: A recruit or manager’s official life outside of the syndicate.

PRIVATE LIFE: a syndicate member’s activities with the syndicate.

INCAPACITATOR: a device that affects the sleeping patterns/stress/fatigue/headaches of a contract.

VOODOO: the means of acting hostile to a target (pointing, staring, etc).

LOMOSEXUAL: a syndicate member with a knack for photography. (“There’s a lomo in every crew!”)

NYUNKIA: (Not Your Usual Nipple-Kissing Incapacitator Asshole), the “yu” is pronounced as the “oo” in ‘moon’. refers to a particularly sadistic or deviant BoT(F) member.

BONER: another word for an enemy target.

YELLOW MEAT: criminals, as opposed to “concerned citizens”. refers to criminals recruited into the syndicate.

XXXXXXXX (verb): to Xxxxxx somebody is to run them over or chase them with a car.

GIGOLO-BOP: to make sexual advances to an unattractive target, term mainly used by “nipple kisser” deviants.

CANCELLING: causing a miscarriage.

CRASH TEST DUMMY: a practice target.

HANG-JOB: the experience of having a target that one has enjoyed tormenting suddenly commit suicide. Term used mainly by nipple kissers/nyunkias.

COUSIN NANCY: a police unit sent to tail a crew and arrest them before an unchained police unit can do it.

XXXXXX NECKTIE: a death threat made with no intention of it being carried out.

GENERAL LEEING: randomly chasing after a target and threatening to rape them before immediately running away.

XXXX’S LAW: a police department that is thoroughly under the syndicate’s control.

THE GOOD OLD GANG AT THE OFFICE: the Syndicate.

SHALLOW THROAT: see NYUNKIA

CLITWEED: see NYUNKIA

DEJA VOOOO: doing the same skit over and over again."

- Slut på citat -
2014-09-12, 17:05
Medlem
Även om man kan göra allt man kan för att stärka sin inre kärna medans man är en TI och också finna sätt att fokusera på annat som avleder tankarna bort från GS, så vill jag klargöra att jag inte på något sätt sällar mig till någon som uttrycker att GS skulle vara av godo. Dessa förövare har gjort allt de kan för att förstöra mig och mitt liv, hackat sig in i min tillvaro utan att ta någon som helst hänsyn till de mänskliga rättigheterna om personlig integritet och de har försökt på massor av sätt att ta bort min inneboende livskraft och glädje. Detta är FEL. Detta är ONDSKA.

Jag behöver inte gå runt och känna mig som ett offer, för det blir bara destruktivt, men för den skull tänker jag inte försöka ursäkta ett vidrigt terrorsystem som appliceras på oskyldiga människor runt om i hela världen.

Min personliga uppfattning, och också mina egna erfarenheter, säger mig att de som ligger bakom alltihop är psykopater som attackerar själen. De är ute efter att förstöra de godhjärtade och de som vaknar upp till sanningen om det falska matrix som vi befinner oss i.

Jag har på sista tiden lyssnat lite till Mark Passio. Tycker att han har en hel del sunda värderingar.

Här är några anteckningar som jag gjorde när jag lyssnade på följande video:

https://www.youtube.com/watch?v=ZNTI8erOC7o

Mark Passio "On Psychopathy"

They do not care about right and wrong

Aggressiveness

Callousness (okänslighet)

Complete absence of conscience (samvete)

Complete absence of empathy toward other human beings

Cunning (slug, illmarig) intellect, cunning thinking

The desire to Control

Very good at manipulating people, especially emotionally

The willingness to engage in strongly immoral criminal conduct to get their way

The willingness to take what they want, and to do as they please regardless of who is hurt or wronged

No care for whether someone else suffers

The deceptive ability to appear outwardly benevolent - but they always have only their own selfish motives in mind

A willingness to use intimidation and violence to control others in order to satisfy their own needs

A willingness to intentionally violate the basic inherent human rights of other people

A complete absence of any sense of guilt or remorse

They rationalize their own immoral behavior

They try to create rights that don't exist - they will say that it was necessary to do something because it was for the common good, or that it was for the longterm good, when in fact all that it was, was to satisfy their own twisted sick depraved desires

They will outright deny their own wrong-doing

They will lie and say that they were not the direct cause of the suffering that was created

They don't care about what is important to anyone else

A willingness to lie pathalogically - they will say anything that violates the real truth in order to satisfy their own hidden agendas

An ability to fake a normal range of human emotions and empathy; they watch other peoples' emotional responses and then they mimick it, so they are not really feeling those emotions, they are fooling other people into believing that they are just like them

These people are predatory in nature - they are preying on other people

They don't want to take personal responsibility for their own wrong-doings

They will engage others to do their dirty work for them

A severly destorted sense of the consequences of their own actions - they don't understand that the universe somehow is going to bring things to balance by one means or another - the equation will eventually be restored

They believe that they will never be brought to justice, but they are incorrect about that, because in one way or another they are gonna be held to account and so are all the people that are helping them, because the universe functions to bring back balance to Creation

They lack true holistic intelligence

The limbic brain is broken in a psychopath - it's a genetic condition

They are beings who do not care

They are living fully on instinct, just like an animal

They are like demons or vampires

We have to say NO to these psychopaths, so that noone will help them to maintain their control and power over humanity. Their reign will not last forever.

You - your essence - is being spiritually devoured by the dark forces that currently are in control of this planet, you are being used as a fuel source for them.

They do not care about what happens to us, they ignore our suffering.
2014-09-12, 18:24
Medlem
Intressanta citat. Jag läste det där tidigare om bekännelsen och blev inspirerad av det när jag skapade mitt eget nyspråk vad gäller termer för vad de utsätter en för till humoristiska saker.
Så de inspirerade mig till att skapa ett system som skyddar mig från deras attacker, de får skylla sig själva. Jag klassifierar hela tiden vad de gör utifrån mina egna termer och kombinationerna får mig ofta att skratta. Som sagt det enda de åstadkommer är att ge mig välmående känslor som pirrar skönt i kistan.

Varje gång de lyser på mig numera använder jag parallellen till Clarity jag skrev om tidigare och tänker ah va skönt, världen visar hur jag går från klarhet till klarhet, de påminner mig om min vandring framåt här i livet.

Jag tror fortfarande detta är lokala nätverk som samarbetar och mycket tyder på en amatörnivå på olika sätt. De är inte helt erfarna ännu. Antar att jag är ett practice target.

Jag förstår om det är många som far illa av nätverken, somliga är oskyldiga men samtidigt kan jag tänka mig att andra förtjänar detta, vissa personer skulle jag önska utsattes för detta om jag vore ärlig, åtminstone en tidsperiod, att de räds för att göra framtida brott och förstår att de är bevakade som dömda barnmördare mfl. Jag tror att nätverken gör viss nytta för att de som involverade med ska känna att de tillför något till samhället, är som "änglavakter" som en av er uttryckte och skyddar på olika sätt. Vem vet 60 % av allt de gör kanske är bra, medan 40 procent är skumrask verksamheter på gränsen mellan gott och ont. De involverade blir missledda av lögner i dessa fall och det dom inte vet lider de heller inte av typ. Man kanske säger "Hmm är inte den personen lite skum, vi ska ha lite koll, vem vet den kanske är en ond människa och då har vi ju räddat världen, samtidigt får vi lite lulz."

Jag hade kunnat joina om det fanns ett vigilant nätverk som enbart verkade mot våldtäktsmän som begått grova brott, dömda pedofiler och andra extremer som helt enkelt förtjänar att hamna i ett sånt här system en tid för att tänka efter noga innan de gör ett liknande brott och skapa rädsla för att återfalla igen. Jag hade inte känt något samvetskval då. Ett godhjärtat GS nätverk låter intressant ur en synvinkel. Men frågan är om makten som ett sånt här nätverk ger kan hållas i balans, all makt korrumperar sägs det. Till slut flippar det, som det verkar gjort här. Alla som medverkar kommer snart försöka dra in alla sina (politiska, religiösa etc) fiender och folk som sårat dem i nätverket genom baktaleri och andra knep för egen vinnings skull. Andra håller sig kvar för att de ser att personer som har gott anseende finns med i nätverket, det blir go with the flow, gör som flocken gör, tänk inte bara gör, det bästa folk vet ibland. Små saker som är utmärkande och annorlunda blir snart en ursäkt för att man ska "ha lite koll, för säkerhets skull". For the greater good. Vägen till helvetet kantas av goda föresatser sägs det...

Det kommer att bli svårt att få bort det här från samhällen, ännu svårare att få polisen att samarbeta mot en aktiv community watch group.

Det är bara att gilla läget tills vidare och chilla. Ta det lugnt, som det står på Liftarens guide till galaxen. Sedan försöka upplysa omvärlden om problematiken. En dag dyker det väl upp en lösning.

Sen är det lätt att klassifiera folk som psykopater men man måste förstå att själva ordet betyder "trasig i själen" i princip, de har sår och annat som skapar hat och motverkar empati med andra.

I mitt fall är de flesta medelsvenssons, helt vanliga snälla goda medborgare som fått för sig att jag är nån ond skurk helt enkelt. Nu vet jag hur mina stora idoler Bonnie & Clyde, Billy the Kid och John Dillinger kände sig, utmålad till public enemy nr 1 & allt.

Det är ju jag som är psykopaten enligt dem haha :P

This is soo much fun!
Senast redigerad av Alex-84 2014-09-12 kl. 18:59.
2014-09-12, 19:36
Medlem
Det är ju bra om man emellanåt kan skratta också, trots att man befinner sig i detta - det är ju befriande

Jo, håller med om att man får försöka känna sig lugn men samtidigt vara aktiv i att upplysa omvärlden om vad som pågår. En slags balans mellan detta är väl bra. Man kan finna inre glädje trots allt, men inte ignorera allvaret i det som sker.

Jag tror mycket på att jobba på att balansera sina båda hjärnhalvor; den vänstra (logik och take action m.m.) och den högra (kreativitet, intuition m.m.) - så att man har förmågan att både tänka logiskt, se samband och även lyssna till sin inre intuition och vara kreativ.

Angående psykopater så tror jag att vissa faktiskt föds som psykopater - det är de som man brukar kalla för primary psychopaths (en mycket mycket liten del av befolkningen). Dessa personer har inte blivit psykopater pga sår eller trauman. Jag tänker mig att det är dessa personer som sitter i toppen även när det gäller gang stalking.

Sedan finns det många andra - de som man brukar kalla för secondary psychopaths (en större del av befolkningen). Dessa personer är de som har utvecklat psykopati pga av sår och liknande. Precis som du säger, Alex, så är de trasiga i själen. Sådana personer kanske är lätta att värva som stalkers. Jag känner också att de förtjänar empati och förståelse.

Egentligen så har kanske alla människor i den här världen utvecklat vissa psykopatiska drag. Det är nog svårt att undvika det när samhället har ett sådant styre (psykopatstyre) i mångt och mycket och man har vuxit upp mitt i allt detta. Kan själv känna igen mig i några av dessa drag .... men det är väl för att min själ också delvis är lite trasig. Man har sår och trauman som påverkar en. Men dessa tror jag är läkbara, till skillnad från den som föds som psykopat.
2014-09-13, 11:24
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Hittade en blogg tillhörandes en TI i USA. På bloggen har man publicerat en text som man hävdar är en gangstalkers bekännelse/vittnesmål. Det är lite svårt att veta om bekännelsen är äkta eller inte, men det finns ju en möjlighet att det kan vara så. Detta är ju vad som i så fall försiggår i USA, men förmodligen finns det mycket likheter med de GS-metoder som används i andra länder.....
Det här var synnerligen intressant och säkert en autentisk bekännelse. Ihop med ordlistan mot slutet talar det för sig självt. Sådant kan inte ens den sjukaste hjärna ensam hitta på. Man måste ändå fråga sig varför informationen droppats via denne enfaldige bloggare vars kommentarer man som sagt gärna kunde hoppa över. Det är just så här det går till! De värsta hemligheterna avslöjas i de galnaste sammanhang. Folk skall givetvis få uppfattningen att detta bara inte kan vara sant. Vi som sedan berättar om något liknande får genast höra att vi är sjukligt misstänksamma och har oss själva att skylla.
Här finns en parallell tråd om KTH med koppling till mk ultra vars tema GS hänvisades hit för fortsättning men istället tystnade. Bekännelsen ovan tar upp samma anknytning. Så fick jag äntligen förklaringen till vänners och närståendes märkligt förändrade attityder redan från 70-talet fast jag då resolut dragit mig undan riksmedia med dess hemligmakter som påverkade mitt privatliv.
Psykförsvarets intresse i saken är uppenbar sedan Palmemordet då det gäller att tysta ner vilka som då låg bakom. Självklart vill man forska fram mer humana metoder för GS i svensk utilitaristisk anda. Vad man tydligen inte fattat är att andra säkerhetstjänster med betydligt bättre organiserad brottslighet ligger många steg före och så förnedrar man sig till ännu värre metoder mot istället ännu mer oskyldiga försöksobjekt....
2014-09-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Det här var synnerligen intressant och säkert en autentisk bekännelse. Ihop med ordlistan mot slutet talar det för sig självt. Sådant kan inte ens den sjukaste hjärna ensam hitta på. Man måste ändå fråga sig varför informationen droppats via denne enfaldige bloggare vars kommentarer man som sagt gärna kunde hoppa över. Det är just så här det går till! De värsta hemligheterna avslöjas i de galnaste sammanhang. Folk skall givetvis få uppfattningen att detta bara inte kan vara sant. Vi som sedan berättar om något liknande får genast höra att vi är sjukligt misstänksamma och har oss själva att skylla.
Här finns en parallell tråd om KTH med koppling till mk ultra vars tema GS hänvisades hit för fortsättning men istället tystnade. Bekännelsen ovan tar upp samma anknytning. Så fick jag äntligen förklaringen till vänners och närståendes märkligt förändrade attityder redan från 70-talet fast jag då resolut dragit mig undan riksmedia med dess hemligmakter som påverkade mitt privatliv.
Psykförsvarets intresse i saken är uppenbar sedan Palmemordet då det gäller att tysta ner vilka som då låg bakom. Självklart vill man forska fram mer humana metoder för GS i svensk utilitaristisk anda. Vad man tydligen inte fattat är att andra säkerhetstjänster med betydligt bättre organiserad brottslighet ligger många steg före och så förnedrar man sig till ännu värre metoder mot istället ännu mer oskyldiga försöksobjekt....

Ehhh verkligen? Har du läst en bok någon gång? Klart som korvspad att ett helt vanligt troll kan ha hittat på hela skiten. Att påstå annat är ju lika dumt som när folk åker i flygande metallmaskiner (helikoptrar) och påstår att crop circles måste vara gjort av ufon för att de är för avancerade. Trodde bättre om dig http://lolsnaps.com/upload_pic/CropCirclesvsHelicopter-6402.jpg

Kul & intressant läsning hursom. Trots vissa mindre troliga delar ger det ju en ändå en ungefärlig inblick i hur gang stalking i praktiken skulle kunna organiseras, och väcker säkert lite tankar hos dem som avfärdar alltihopa som inbillning för att de själva inte kunnat föreställa sig hur det skulle kunna gå ihop praktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Därför vill jag börja ta mig an de mer tekniska aspekterna av GS som jag utsätts för nu.
Jag kommer att leta runt i lägenheten och se vad jag hittar. Frågan är om man får låna teknisk apparatur av polisen för att kolla om man är avlyssnad och kan spåra en sändare.

Jaa du. Vad tror du riktigt kan hända om du går till polisen och ber att få låna lite buggsökarutrustning bara sådär lite på skoj? Ett litet pisseprov och psykundersökning kanske inte vore helt otippat?
Senast redigerad av HalvAnonym 2014-09-13 kl. 23:25.
2014-09-14, 19:23
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Ehhh verkligen? Har du läst en bok någon gång? Klart som korvspad att ett helt vanligt troll kan ha hittat på hela skiten......
Jo jag har läst tillräckligt för att kunna bedöma bakomliggande motiv och skilja äkta fantasier och troll från i huvudsak verklighetspåverkade dito. Den här bekännelsen är autentisk från 60-talets USA kan jag tänka. Mentaliteten känns igen i dagens liknande organisation även om nya metoder och teknik för att dölja verksamheten har utvecklats.
2014-09-14, 22:26
Medlem
Citat:

Ja, visst var det intressant att läsa bekännelsen! Det finns nog en stor möjlighet att den kan vara äkta, även om man förstås inte kan vara hundraprocentigt säker. Jag hoppas verkligen att du har rätt om att den är autentisk, för det stärker ju trovärdigheten för oss som är utsatta. Kanske är det fler stalkers som så småningom träder fram och berättar.

Glädjande att höra att du fick en förklaring till märkliga omständigheter i ditt liv. Det är ju alltid en lättnad när man kan få bekräftelse och mera förståelse för sådant som man länge gått och undrat över. Bördan blir lite lättare att bära då, kan man väl säga.
2014-09-16, 12:40
Medlem
Gameplayers avatar
Jag får känslan när jag läser om detta att en del som tror på detta är schizofrena eller paranoida. Eller så kan det i vissa fall ha sin grund i någon form av asperger/lätt autism. Personer som läser in fel intentioner i andras (kanske) harmlösa beteenden. Känner själv personer som är lite så och feltolkar andra, och därför tror att någon har något emot dem eller värre än så.

Å andra sidan så kan detta säkert finnas i vissa former. Har själv t.ex. varit med om personer jag inte känt som kommit fram och tilltalat mig med namn och låtsats som de känner mig. Detta såg jag som ett sätt att försöka fucka med mitt psyke och knappast på personens eget bevåg. Detta gör ju att det borde kunna klassas som en sorts "gangstalking". Sen koppling till psykopater som vissa gör i tråden... Visst, psykopater kan vara personer som är bra på att dominera och kontrollera andra och dessutom inte skyr några medel. Tror (eller vet) att vissa saker kan utgå från en enda person som har lätt för att kontrollera andra. Det kan dock verka som om det är många... Lite som en hydra eller en bläckfisk. Du kan hugga armarna av den en efter en men bättre att t.ex. sätta en machete direkt i huvudet på den. Ett citat från Exorcisten kan vara på sin plats här.

Citat:
Father Damien Karras: So far, I'd say there seem to be three.

Father Merrin: There is only one.
Senast redigerad av Gameplayer 2014-09-16 kl. 13:02.
2014-09-16, 12:41
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
http://www.youtube.com/watch?v=DKybGHkncqI
Här visas en typisk övning som hemligmakterna ständigt ägnar sig åt. En helt oskyldig kvinna som råkat upptäcka något av deras skumma beteende och begär förklaring kan själv lätt drabbas av förföljelsen tills hon blir skrämd från vettet och inte längre kan skilja på fantasi och verklighet.
Den som tar åt sig personligen eller ställer frågor om vad agenternas verksamhet skall vara bra för koncentrerar man fortsatta övningar mot tills man får napp på någon riktig motståndare till hemligmaktens kontrollbegär. Enskilda som drabbas tar man då ingen hänsyn till. Oss har man ändå ingen nytta av. Så formar överheten systematiskt en ideal världsordning kring sig själv.
Bäst är att bara ignorera dem och inte berätta mer än vad som uppenbart sker. Folk vill bara inte veta - något som ju också energitjyvarna vet att utnyttja!
2014-09-16, 12:51
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Här visas en typisk övning som hemligmakterna ständigt ägnar sig åt. En helt oskyldig kvinna som råkat upptäcka något av deras skumma beteende och begär förklaring kan själv lätt drabbas av förföljelsen tills hon blir skrämd från vettet och inte längre kan skilja på fantasi och verklighet.
Den som tar åt sig personligen eller ställer frågor om vad agenternas verksamhet skall vara bra för koncentrerar man fortsatta övningar mot tills man får napp på någon riktig motståndare till hemligmaktens kontrollbegär. Enskilda som drabbas tar man då ingen hänsyn till. Oss har man ändå ingen nytta av. Så formar överheten systematiskt en ideal världsordning kring sig själv.
Bäst är att bara ignorera dem och inte berätta mer än vad som uppenbart sker. Folk vill bara inte veta - något som ju också energitjyvarna vet att utnyttja!

Ser du detta som kopplat till "organic portals"?

Citat:
Definition of Souled Human and Organic Portal

Organic portals are said to comprise approximately half of the human population; the other half mostly consists of souled humans1. Here we define “soul” as the core of individualized consciousness that remains intact between successive incarnations.

While souled humans have a divine spark of consciousness that gives them the ability of individual self-awareness, OPs lack this divine spark and are only dimly conscious in comparison. They belong to an animal-like group soul that exists, evolves, and incarnates collectively rather than individually3. While each souled human has a relatively unique energy shaped by that person’s awareness, experience, and essence, the energy that animates one OP is the same animating any other.

http://montalk.net/misc/62
2014-09-16, 13:06
Medlem
Citat:

Jaa det troliga är att kvinnan som gör denna inspelning är en ti och har varit det säkert i flera år...hon har så mycket stalking så hon införskaffat sig en videokamera! Och en sak till, den personen som står och bevakar henne kan helt enkelt vara en vanlig kille som fått i "uppdrag" av nån som legitimerat sig som government agent och frågat om han vill hjälpa till...de använder sig av såna metoder i många fall...de kan tex säga att hon är under bevakning av staten av nån anledning och många blir då tyvärr enkla redskap för dem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in