Söker efter tips och råd: Klev av en ganska lång testo kur för 3 veckor sen. Har senaste tiden blivit riktigt mjuk i kroppen, framförallt magen å över pattarna. Är detta typiskt när man kliver av testo eller beror det på att jag legat på för stort överskott under pct? Inbillade mig att jag skulle få en hårdare look eftersom vätskan från testot rinner av men icke. Ni med erfarenhet får hemskt gärna guida mig.
Har precis klivit på Testo e 500mg, Deca 375mg e5d
Tänkte ligga på det i ca 14-16 V Test 2 V längre.
Första gången för mig på decan och tänkte höra om 375mg e5d är en lagom första dos?
Tidigare kurer:
Test e 250mg 20 v
Test e 500mg 15 v
Test p 100, Mast p 100 samt Tren A 50 mg Eod
LOL nej det gjorde jag inte Visste inte ens om att den skulle brytas loss förens jag såg vad du skrev och gick och bröt av den nyss Men det gör väll inget egentligen? Kände på "hattgummit" och det är ju väldigt hårt och kompakt så det är väll ingen risk att jag injicerat någon bit ifrån det eller att någon bit ligger i vialen?
jämnare nivåer snabbare. visst, men är det så viktigt på en 250kur?!! snabbare/bättre reusltat kommer han inte få heller
Det är väl positivt och önskvärt att nå steadystate asap för maximala resultat istället för att gå flera veckor och ha stigande nivåer. Ser inte varför det skulle vara mindre viktigt på en lågdoskur.
Det är väl positivt och önskvärt att nå steadystate asap för maximala resultat istället för att gå flera veckor och ha stigande nivåer. Ser inte varför det skulle vara mindre viktigt på en lågdoskur.
Varför? !folk kör ju 12v + likväl....får du bättre resultat av att fronta då menar du?