Citat:
Ursprungligen postat av
Emba
Äh! Varför förminska Salmelas prestation? Han var en stor faktor till att HV avslutade säsongen som dem gjorde.
Vill du vara dryg så spy galla på folk som förtjänar det.
Men jag spyr ingen galla. Varför skulle jag det? Salmela inköptes från Modo för att göra skillnad i HV,som sen blev tia i SHL. Ingen större succé om du ska vara ärlig.
Men ok Laine och han kan vara vägen till SM-bucklan. Andra kan tycka att dom är Yesterdays News. Vi får väl se