Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Fast du borde ha känt dig lurad av att ha insett att Sjuklövern är huvudsakligen ett och samma parti? Hur i helskotta tror du annars att sju partier i ett och samma land kan inom samhällsområde efter samhällsområde stå för exakt samma extremistiska politik som inget annat industriland står för i resten av världen? Faktum är att V är väl den fraktionen som av de andra partifraktionerna ses som en aning suspekt (de var en gång anhängare av en helt annan enpartistat än den svenska).
Men om du nu hellre ville ha Sjuklövern än SD, så borde du väl ändå vara nöjd? Det är trots allt exakt samma politik i praktiken, oavsett vilka inom Sjuklöverns topp som nu råkar släppas fram till de allra finaste köttgrytorna.
Jo så är det ju, de påverkas av varandra ofta, mkt och länge så det är klart att det blir så till slut.
Jag tror egentligen inte på något parti fullt ut. Tänkte rösta på Direktdemokraterna egentligen, men det blev inte så. Men det lutade annars åt V, S och MP, och blev V till slut. Absolut inget annat var ett alternativ och jag skulle inte kunna drömma om att rösta på SD.
Ville bara ha bort alliansen och SD.
Jag har aldrig riktigt gillat Löfvén som person, men att han skulle gå den här vägen är fan en katastrof! Vad fan sysslar han med? Han borde fatta att han skapar ett enormt missnöje mot sig själv och S?! Lyssnar han inte på folket??