jag vill inte vara otrevlig på något sett men det här är en identifikationstråd för toppisar där vi bör försöka vara sakliga. det finns säkert någon annan tråd ex bland tripprapporter eller liknande där du kan berätta om dina trippar. kom bara ihåg att liverapporter inte är tillåtet för nyanvändare för där råkade jag själv glömma läsa reglerna noggrant.
trevlig kväll.
Okej jag förstår. Ska läsa igenom reglerna igen så jag har koll i fortsättningen. Trevlig kväll till er alla!
Hittade bra många och blev till slut fundersam på om jag kanske identifierar dom lite väl självsäkert
Better safe then sorry så om de riktiga experterna kunde ta en titt hade det varit guld värt Speciellt den sista bilden.
Hittade bra många och blev till slut fundersam på om jag kanske identifierar dom lite väl självsäkert
Better safe then sorry så om de riktiga experterna kunde ta en titt hade det varit guld värt Speciellt den sista bilden.
Nu har jag krypet på knä bland tuvor och hästskit i några dagar. Har lyckats plocka över 1000 st! Eftersom det är första gången så är jag lite extra osäker om det är rätt. Undrar också om storleken spelar roll på vilken effekt det ger.