2014-09-15, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittolin
Expressens framsida... http://www.expressen.se/nyheter/dagens-expressen/?period=lastimages

Jag tolkar det hela som att SD är det lilla ljuset i det kolsvarta blatteinfesterade Sverige.

Givetvis inte så Gris Mattsson vill att man ska tolka det men allt runt SD på deras omslag är ju nattsvart och man har drivit en nattsvart politik som låtit bödlar, ISIS, Al Shabaab, Al Qaeda, massmördare, våldtäktsmän, Black Cobra, Asir, Järnrörsnegern i Linköping och andra monster få bosätta sig i Sverige, hur de kan välja att blunda för dessa monster är fascinerande och grina över ett parti som vill slänga ut dessa as.

Thomas Mattsson är ondskans kolportör.
Citera
2014-09-15, 10:58
Avslutad
http://www.bonton.se/?d=2014-09-14

Låg sjuk och tittade på SVTs och 4ans valvakor hela dagen igår.
Alla talade för hur viktigt det var att gå och rösta och om hur stolta vi ska vara över att vi har demokrati i Sverige.

Idag är tongångarna annorlunda och SD ska isoleras, 13% av folket stämplas som både rasister och nazister och demokratin gäller tydligen inte längre.

För att lugna oroade människor, så kan jag tala om att jag och de jag vet som röstade SD är några av de mest omtänksamma, kärleksfulla och humana människor jag känner.
Är fullkomligt oförstående inför denna rädsla och avsky människor ger uttryck för idag, blir tragikomiskt.
Citera
2014-09-15, 10:59
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Tänkte också på det. Gudrun är ju en duktig retoriker, oavsett hur muppiga hennes åsikter är, men det där "talet" var helt osammanhängande. Full?

Samma iakttagelse.
Gudrun brukar vara rätt vass i sina kommentarer, men hon gjorde ett blekt intryck o svamlade mest.
Stalltips: Återfall
Citera
2014-09-15, 11:06
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Min Facebook-feed just nu: http://imgur.com/a/W7jeY
Citera
2014-09-15, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Älskar mitt delvis chockade Facebookflöde

Även denna F!-kille! hahaha

Edit:
Älskar även mantrat "Sverigedemokraterna är valets enda vinnare"

oh herregud... så berättar han om hur de alltid slog i underläge, exempelvis "slog mot medierna"... jo tjena..
Citera
2014-09-15, 11:08
Medlem
Sinraths avatar
Vart kommer egentligen föreställningen om att SD är rasister, nazister och fascister? Det är inte från deras hemsida där dom beskriver sina politiska frågor, så mycket är säkert.

Är det ryktena om att enstaka människor som har främlingsfientlig bakgrund som är grunden? Eller är det rent och slätt pk media som matar alla med rena och skära lögner? Vart är bevisen som många verkar fullständigt övertygade om? Det måste vara stort för annars måste majoriteten vara fruktansvärt lättlurade.

Det finns jue dessutom ett etablerat nazist parti, SvP.
Citera
2014-09-15, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
Eller är det rent och slätt pk media som matar alla med rena och skära lögner? Vart är bevisen som många verkar fullständigt övertygade om?
Det är att media och de resterande etablerade partierna matar alla med rena och skära lögner, ja. Det är dock viktigt att understryka att åtminstone media faktiskt tror på dessa lögner, även om många politiker lär inse verkligheten.

Bevisen kommer i form av hur partiet såg ut för 20 år sedan och enskilda exempel på lokalpolitiker som skriver om "arabjävlar" på Avpixlat. Att de tre herrarna också plockade upp aluminiumrör är ett stensäkert bevis på att SD är ett rasistiskt parti om du frågar medelsvensson. I Sverige råder idag en masspsykos till följd av att media och samhällslärarna i skolan indoktrinerar befolkningen med att SD är ett rasistiskt parti. Det finns en anledning till att SD-väljarna är de som har lägst förtroende för media och journalistkräken i allmänhet. Men den svenska arbetaren har börjat inse sanningen, och det kommer vara han som för SD framåt till en sådan storlek att andra partier MÅSTE anamma deras politik nästa val. Nästa val räcket det inte ens med S+MP+V+C+FP för att få en majoritet.

Nu ska vi se till att fördubbla valresultatet på fyra år. Vi alla känner flera personer som beter sig som de som vi skrattar åt i denna tråd. Extremisterna ska inte vara vårt huvudfokus, men jag vill uppmana alla att komma med små hintar om att SD är ett fullt normalt parti till dessa människor som ni känner. Det är bara så vi får en förändring.
Senast redigerad av Fittolin 2014-09-15 kl. 11:21.
Citera
2014-09-15, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Älskar mitt delvis chockade Facebookflöde

Även denna F!-kille! hahaha

Edit:
Älskar även mantrat "Sverigedemokraterna är valets enda vinnare"

Tösapåg!
Citera
2014-09-15, 11:23
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Nu har även "kända" bloggare vaknat Humorn fortgår. Isabella "Blondinbella" Löwengrip make gör verkligen bra analyser, även han bloggar Blondinbella var däremot mogen
Citera
2014-09-15, 11:32
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittolin
Det är att media och de resterande etablerade partierna matar alla med rena och skära lögner, ja. Det är dock viktigt att understryka att åtminstone media faktiskt tror på dessa lögner, även om många politiker lär inse verkligheten.

Bevisen kommer i form av hur partiet såg ut för 20 år sedan och enskilda exempel på lokalpolitiker som skriver om "arabjävlar" på Avpixlat. Att de tre herrarna också plockade upp aluminiumrör är ett stensäkert bevis på att SD är ett rasistiskt parti om du frågar medelsvensson.

Glömde för en sekund det där med järnrören, hade jag varit JÅ hade jag också känt mig rädd och hotad då vissa uppenbarligen och gladeligen hade krossat vartenda ben i min kropp med slagord om kärlek och alla människors lika värde. Lär nog ske ganska snart om inte annat i all denna bottenlösa sorg, vrede och hat vänstern känner.

Kanske börjar gå lite väl OT, sorry.
Citera
2014-09-15, 11:43
Medlem
M4gnussons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Alexander Bard: "Sverigedemokraternas kärnväljare är förbittrade, medelålders, arbetslösa, oftast överviktiga män som sitter i Filipstad och Skåne."

Nyss i Gomorron Sverige på SVT.
Kul farbror den där. Vem är det som är förbittrad egentligen?

SD-väljarna är ensamstående också enligt Bard.
Senast redigerad av M4gnusson 2014-09-15 kl. 11:45.
Citera
2014-09-15, 11:44
Medlem
fiskpinnens avatar
På facebook

"Själv ska jag ägna min internettid åt att titta på bilder på söta djur (och i bakhuvudet undra hur många år det kommer att ta innan de hämtar sådana som jag till lägren)."

Sagt av en F!-röstare.

Och de svarta profilbilderna fortsätter öka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in