Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-15, 02:55
  #85
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Eva Lindstrand (S) Timrå:

– "Det är ju definitivt inte bra för det är inte ett demokratiskt parti. De har ju gått till val på att de är främlingsfientliga och ska ta bort invandrarna från Sverige och de är ingenting som vi andra partier ställer oss bakom, säger Lindstrand."


Haha det är ju provocerande idiotiskt skrivet, noll koll och ingen verklighetsförankring. Det krävs inte mycket för att bli politiker...
Citera
2014-09-15, 03:27
  #86
Medlem
rojass avatar
Vänsterliberala Nyheter24 gråter ut på förstasidan;
http://nyheter24.se/maktkamp24/77725...allare-sverige
Citera
2014-09-15, 03:43
  #87
Medlem
BubbleRabbits avatar
Citat Reinfeldt "Jag vill nu...be..alla väljare..att..öppna..sina..hjär.." - Åkesson - Boom stfu bitch!
Citera
2014-09-15, 03:43
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyheterIdag
Kanske roar någon här inne.

Vi har en artikel om hur Sverigedemokraterna i princip jävlades med journalisterna på valvakan ikväll. Det fattades borg och stolar så det räckte inte till alla. Någon fick sitta på betonggolv med datorn i knät.

Vi har även gjort en video där vi pratar med både Martin Kinnunen och David Baas som stod utanför och inte blev insläppt.

http://nyheteridag.se/sa-javlades-sd...ournalisterna/

/Mod. Flytta till rätt tråd om det inte passar här.


Citat:
Det såg ensamt ut för Expressen att stå med kamera och den prisbelönte journalisten David Baas strax utanför ingången till området. När Nyheter Idag pressar Martin Kinnuen om beslutet att stänga ute Expressen menar han att de ändå varit hänsynsfulla.

- Vi frågade iallafall om de ville ha lite mat.

HAHA! Så jävla bra!
Citera
2014-09-15, 04:15
  #89
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Politikerförakt
Vad är så farligt med detta?
Citera
2014-09-15, 04:22
  #90
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GraevlingenNeymar
Den livrädda Norgehataren Ehsan Fadakar levererar igen

Ehsan Fadakar @ehsanfadakar
Så många troll som kommer att få
riksdagslön nu. Så många som kommer
näthata på arbetstid. Så många
kvinnohatare och rasister.

Är han sur över ökad konkurrens inom hans gebit?
Citera
2014-09-15, 04:39
  #91
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Min kusin:
'Såå tråkigt! I min värd är alla, ALLA! lika mycket värda' x10
Att alla är lika mycket värde är en floskel utav guds nåde. Ingen tycker ju det egentligen. Pyromanen som bränner ner huset är mindre värd en snickaren som bygger upp det liksom.

Jag håller helt med dig, men det är roligare när det gäller den typen av människor att svara: "Oj, du måste ha blivit väldigt upprörd över Åsa Romsons hattal i Almedalen mot "vita, heterosexuella män" - sexism, rasism och förakt för sexuell läggning i ett och samma tal." Det roliga är så klart att de självfallet inte blev det, de hycklarna, samt det blir roligt att se vad de svarar. Kom på roliga svar på "kränkta vita män"-förolämpningar i förväg.
Citera
2014-09-15, 04:39
  #92
Medlem
OliverCromwells avatar
Klassiska citat från PK-vänner på FaceBook efter SD-framgång.

Jag minns valet 2010, då SD kom in i Riksdagen. Då blev det ett jävla gnäll bland alla PK-FaceBook-vänner.

Jag tänkte att folk skulle citera dem och lägga ut här.

Dock vill jag påpeka att ni får gärna undvika länkar eller skärmdumpar. Det finns alltså ingen anledning att hänga ut en PK-idiot här på FlashBack, då de kan uppleva det som något hotfullt.

Men citera gärna, ty de lär droppa in, om inte de redan har droppat in.
Citera
2014-09-15, 05:01
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
https://www.youtube.com/watch?v=ti6_6BBNJls

om ni vill skratta ihjäl er hahahah

Oja, älskar att dom står och gråter hela tiden.

Comedy gold.
Citera
2014-09-15, 05:01
  #94
Medlem
Det här handlar inte om SD, men ändå.. https://twitter.com/ehsanfadakar/sta...59712856526849

Vilken skön lirare den där Rebecca som retar gallfeber på några av Aftonhorans journalister!

Edit. Hon blir stormad av ursinniga radikalfeminist/vänster anhängare på twitter:https://twitter.com/RebeccaWUvell

__________________
Senast redigerad av Pazzamo 2014-09-15 kl. 05:11.
Citera
2014-09-15, 05:14
  #95
Medlem
Sankt-Nikolauss avatar
Detta skrev en person: Det är tragiskt att se att 14 % inte känner till vad som hände i världen 1939-1945. Äckligt!!! Hatar verkligen rasister och nazister! Men ÄNTLIGEN till Stefan Löfven - nu är förbannelsen hävd och Sverige kan börjas återuppbyggas till ett fint land igen, som Moderaterna total frätta sönder....

En annan skrev: Jag spyr på alla som röstade på SD
Citera
2014-09-15, 05:17
  #96
Medlem
Ljubomir Vranjes @LVranjes
Hur ska man kunna somna inatt med denna information om rasisternas framgång i Sverige.Vakna och förklara för sina barn hur det gick.#skäms

Ännu en dramaqueen blatte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback