2014-09-14, 22:35
  #9217
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endsieg
Han brukar ju uttala Stieg som sti-ehg osv. Något medvetet han gör, låter konstigt , dock.

Fast det beror väl mer på att det finns en Stig Larsson.
Citera
2014-09-14, 22:38
  #9218
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Fast det beror väl mer på att det finns en Stig Larsson.
Som är katolik om jag inte missminner mig.
Citera
2014-09-14, 22:41
  #9219
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Fast det beror väl mer på att det finns en Stig Larsson.

Fast alla vet vem som åsyftas när man talar om Stieg Larsson och EXPO
Citera
2014-09-14, 22:52
  #9220
Medlem
Vad var det för band/låt som drogs igång nu? "Här kommer alla flyktingar på en och samma gång" sjunger de bland annat ^^
Citera
2014-09-14, 22:53
  #9221
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Vad var det för band/låt som drogs igång nu? "Här kommer alla flyktingar på en och samma gång" sjunger de bland annat ^^

Tänkte fråga samma sak. Är ju en Per Gessle-melodi från början iaf

Edit: hittade den! http://www.youtube.com/watch?v=jmCdQwRBj-U
Citera
2014-09-14, 22:56
  #9222
Medlem
PolitisktProblems avatar
Rahowas Vittnen - Här kommer alla flyktingar

http://www.youtube.com/watch?v=jmCdQwRBj-U
Citera
2014-09-14, 23:01
  #9223
Medlem
Ska bli intressant o höra Jonas på fyllan när han ska debattera med Eva-Chalotta...
Citera
2014-09-14, 23:07
  #9224
Medlem
Endsiegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Ska bli intressant o höra Jonas på fyllan när han ska debattera med Eva-Chalotta...

Är Jonas på fyllan? Jag har lyssnat till och från men efter att sändningen dock igen för ca en 20 minuter sedan så har jag bytt helt till SVTs och Fis valvakor.
Citera
2014-09-14, 23:09
  #9225
Medlem
Ustyugov2s avatar
Gillar den här Eva-Lena Lottasson skarpt. Jonas är lite gnällig och stel i jämförelse.

Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Vad var det för band/låt som drogs igång nu? "Här kommer alla flyktingar på en och samma gång" sjunger de bland annat ^^

Greppet är kul men bandet uruselt. Alla nationella sångare låter sådär.
Citera
2014-09-14, 23:10
  #9226
Medlem
Tercios avatar
gudars vilken blåst hysterisk brud som babblar.
Citera
2014-09-14, 23:12
  #9227
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
gudars vilken blåst hysterisk brud som babblar.
Indeed, hon är absolut blåst.
Citera
2014-09-14, 23:27
  #9228
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
gudars vilken blåst hysterisk brud som babblar.

Nä det tycker jag knappast. De hade bara olika utgångspunkter i en diskussion, inte direkt som så att hon skulle vara en bimbo snarare klokare än de flesta kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in