Gillar den här Eva-Lena Lottasson skarpt. Jonas är lite gnällig och stel i jämförelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
M.Saxlind
Vad var det för band/låt som drogs igång nu? "Här kommer alla flyktingar på en och samma gång" sjunger de bland annat ^^
Greppet är kul men bandet uruselt. Alla nationella sångare låter sådär.