2014-09-14, 20:28
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Sd X1
Citera
2014-09-14, 20:37
Medlem
LeifD2s avatar
Sd
Citera
2014-09-14, 20:42
Medlem
rejvgudruns avatar
Utlandsröstade SD från Prag
Citera
2014-09-14, 20:55
Medlem
KD, KD & KD.

Är inte så insatt egentligen, ville rösta alliansen och KD kändes bäst. Jag tycker egentligen att Reinfeldt har gjort sitt men vill inte ha en rödgrön regering.

Angående FI så har jag väl inte så mycket att säga förutom:
Senast redigerad av Namnvandare 2014-09-14 kl. 21:01.
Citera
2014-09-14, 21:01
Medlem
TheGamers avatar
Sett att en del sagt att "de är inte så insatta", varför röstar ni för?

Självklart behöver man inte vara politiker, den smartaste eller för den delen den rikaste, men vad är poängen? Om jag har dålig koll föredrar jag hellre att hålla käften än att försäga mig och således skada andra. Jag tycker åtminstone att man bör ha lite kött på benen innan man bestämmer sig, för annars är det bättre att tiga ( = d.v.s inte rösta ). Detta är varför MP och F! blivit stora, för att folk inte är insatta, de förstår inte problematiken i deras politik och hur det ska gå ihop utan de tycker att "det låter fint" och således får in helt efterblivna politiker som kör detta land i botten.

Självklart är inget parti fläckfri eller till 100% bäst, men innan jag väljer parti, då har jag åtminstone tillägnat en hel del timmar på att verkligen rösta på det bästa för nuet och framtiden, för att försäkra mig om att det inte bara ska "låta fint", det är därför de varnar för "valfläsk", mycket snack och lite verkstad.
Citera
2014-09-14, 21:01
Medlem
FrozenFists avatar
Pp.

Edit: Bryr mig varken om Röd-gröna eller Alliansen vinner. Bara ingen väljer att samarbeta med rasisterna.
Citera
2014-09-14, 21:02
Medlem
Det var jättesvårt. Jag har röstat M senaste 8 åren.

Men det blev S, till slut, på valdagen. Jag håller inte med S om mycket,
men utförsäljningen av välfärden och skattepengar till rika kapitalister,
det blev droppen som fick bägaren att rinna över. Dåligt M.
Citera
2014-09-14, 21:03
Medlem
jcarlbergs avatar
SDx3 såklart, vill gärna ha en ekonomi över.

Ikapp moderatorna
Citera
2014-09-14, 21:04
Medlem
SoftChills avatar
Vänster såklart

Svp och SD rasister finns bara i internet där alla har luft att skriva vad de vill men inte vågar stå för i verkligheten, de är svaga i alla ämnen men sticker ut i "invandring" wow. Svennar har ingen hjärna.

Moderaterna är sämst, allt de bryr sig om är skatten att den ska va så låg som möjligt som endast gynnar de rika, rika blir rikare, fattiga blir fattigare.
Vad är skillnaden med höjd skatt? jo vi får bättre skolor, fler jobb, bättre sjukvård och priser sänks i vissa saker som t.e.x tågbiljetten m.m

Vänster/social är sveriges framtid just nu
Citera
2014-09-14, 21:08
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftChill
Vänster såklart

Svp och SD rasister finns bara i internet där alla har luft att skriva vad de vill men inte vågar stå för i verkligheten, de är svaga i alla ämnen men sticker ut i "invandring" wow. Svennar har ingen hjärna.

Moderaterna är sämst, allt de bryr sig om är skatten att den ska va så låg som möjligt som endast gynnar de rika, rika blir rikare, fattiga blir fattigare.
Vad är skillnaden med höjd skatt? jo vi får bättre skolor, fler jobb, bättre sjukvård och priser sänks i vissa saker som t.e.x tågbiljetten m.m

Vänster/social är sveriges framtid just nu

Bögvänstern bedriver kön- och raskamp, inte klasskamp.
Citera
2014-09-14, 21:15
Bannlyst
Rösta?
Vad är det?

Som att rösta på avföring eller avföring?
Nej tack! Jag ser igenom lögnen
Citera
2014-09-14, 21:21
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Rösta?
Vad är det?

Som att rösta på avföring eller avföring?
Nej tack! Jag ser igenom lögnen

Då ska du rösta blankt för att visa att du vägrar att ge systemet ditt medgivande.

Den som tiger samtycker enligt maktenhavarnas karmasystem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in