2014-09-14, 18:32
Medlem
GunsAndHorsess avatar
sossarna,
Citera
2014-09-14, 18:33
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DTWK
C x 3

Tycker att alla partier har haft ovanligt många korkade idéer men centern har hållt bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av Megalomaniac.
Du tänkte på månggifte tex?

C har även många andra bra förslag. Ytterligare 30-40 miljoner invällare till Sverige t.ex.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Knappast! När de väl kryssat ditt namn i röstlängden får du inte rösta igen. Det är ju därför det varje år i tidningarna blir snyfthistorier om folk som inte fått rösta för att ngn valarbetare råkat kryssa i fel namn.

Utgick ifrån att han hade förtidsröstat. Annars så stämmer det där.
Citera
2014-09-14, 18:34
Medlem
M x 3

hoppas verkligen på att alliansen får fortsätta regera, och att SD blir tredje största....
Citera
2014-09-14, 18:34
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Själv hoppas man på en S+Fp+C regering men det får man nog knappast...

Känns ju inte så sannolikt och som C-väljare hade jag varit lite besviken ändå. Men kanske ändå positivt att hålla ute MP och V från regeringen.

Men hur resonerar du som röstar S, men inte vill regera med de rödgröna stödpartierna?
Citera
2014-09-14, 18:35
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yaskaleh
SD, SD och SD. Vilket block som än vinner så är det val mellan pest och kolera. Reinfeldt, F! och Miljöpartiet får mig att kräkas.

Jag hoppas innerligt att Fi inte kommer in.
Fi, den militära beteckningen för fienden. Den lede fi.
Citera
2014-09-14, 18:36
Medlem
Fjodorovs avatar
Svp i riksdagen i brist på alternativ.

SD i landsting och kommun.
Citera
2014-09-14, 18:38
Medlem
saprofyt.s avatar
Socialdemokraterna rakt igenom.
Citera
Medlem
Glorifieds avatar
Sådär nu har jag gjort min del. De var lite nervöst att rösta. Var bestämd sedan tidigare men har velat hela dagen men bestämde mig att jag inte får tryckas ner utav omgivningen. Men nu har jag förklarat mig själv rasist tydligen i 4 år framöver. De blev SD SD SD.
Citera
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Men hur resonerar du som röstar S, men inte vill regera med de rödgröna stödpartierna?

Ser mig själv som socialliberal och röstade C i förra valet. Gillar inte ytterkanterna i politiken helt enkelt och definitivt inte V och Fi...har inte mycket till övers för Mp heller. Men tycker Moderaterna är sönderregerade och idélösa, efter 8 år behövs det lite nya ansikten i regeringen.
Citera
2014-09-14, 18:39
Medlem
Endsiegs avatar
Givetvis blev det SvP
Citera
2014-09-14, 18:39
Medlem
alrajts avatar
Folkpartiet här!
Citera
2014-09-14, 18:40
Medlem
Juristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorified
Sådär nu har jag gjort min del. De var lite nervöst att rösta. Var bestämd sedan tidigare men har velat hela dagen men bestämde mig att jag inte får tryckas ner utav omgivningen. Men nu har jag förklarat mig själv rasist tydligen i 4 år framöver. De blev SD SD SD.

I nysvenska termer betyder rasist en rationell person som baserar sina beslut på realistisk eftertanke - en person som tänker med skallen och inte några andra organ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in