2014-09-14, 17:01
Medlem
Hyddan92s avatar
Tredubbel SD
Citera
2014-09-14, 17:02
Medlem
Anti-WOGs avatar
Sd X 3
Citera
2014-09-14, 17:03
Medlem
Esposito1887s avatar
Riksdag: M
Landsting: M
Kommun: M

Ett hattrick får man kalla det. Röstade på samma sätt även 2006 och 2010.
Citera
2014-09-14, 17:03
Medlem
Juristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan

F! i alla tre valen. Endast så kan önskvärt kaos bli verklighet i riskdagen. Endast så, kan riksdagsmännen fås att glömma bort mig och andra vanliga människor, bara koncentrera sig på sig själva. Och då glömma mig och andra, som inte är intresserade av vare sig att bestämma över andra, eller att bli bestämda över.

F! för kaos i riksdagen. F! för lugn och ro för vanligt folk.

Men...
FI är det mest totalitära partiet i svensk politik. Får FI bestämma, är samhälle och stat samma sak - inte ens hemmet av privat. Schyman och hennes tokfeministkolleger brukar säga, "Det privata är politiskt.". FI ser inte människor som individer utan som små tennsoldater som ska stöpas i samma kollektivistiska av-genusfierade form.
Citera
2014-09-14, 17:04
Medlem
Stormnords avatar
Riksdag:SD
Landsting:SD
Kommun:M
Citera
2014-09-14, 17:04
Medlem
freeriderXIIs avatar
FI är mer extrema vad gäller deras behandling av och åsikter om män än SD är av islamister.
Senast redigerad av freeriderXII 2014-09-14 kl. 17:07.
Citera
2014-09-14, 17:05
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lousy
Kom inte och gnäll bara nästa gång du inte blir beviljad socialbidraget.

Jag har arbetat sedan jag gick ut gymnasiet 1990. De som främst går på socialbidrag är snarare ni väljare som ofta har bidrag och liknande i fokus. Synd om er.
Citera
2014-09-14, 17:05
Medlem
WhaleCores avatar
Blankade med en liten rolig vits på rösten, mycket nöjd med mitt val och ser fram emot valvakan!
Citera
2014-09-14, 17:06
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan

F! för kaos i riksdagen. F! för lugn och ro för vanligt folk.

Lite högt spel kan jag tycka. Vad händer om de mot all förmodan kommer överens?

När stollerierna ska genomföras?
Citera
2014-09-14, 17:07
Medlem
wnaxrs avatar
Jag har inte röstat på mer än ett decennium och inte heller kommer jag att göra det i årets val:

Citat:
Ursprungligen postat av Ef. 6:12
Ty vår strid är inte mot kött och blod utan mot furstedömen, mot makterna, mot mörkrets världshärskare i denna världen, mot ondskans andemakter i himlarna.

'Nuff said!
Citera
2014-09-14, 17:07
Medlem
drickerintekaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Jag har arbetat sedan jag gick ut gymnasiet 1990. De som främst går på socialbidrag är snarare ni väljare som ofta har bidrag och liknande i fokus. Synd om er.
Hur kommer det sig att du aldrig röstat? Hur går dina tankar? Finns det ingenting du vill förbättra?
Citera
2014-09-14, 17:08
Medlem
narkoluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Centerpartiet
Centerpartiet
Centerpartiet

Från deras partiprogram:
"Som en nationell uppgift framstår den svenska folkstammens bevarande mot inblandning av mindervärdiga utländska raselement samt motverkandet av invandring till Sverige av icke önskvärda främlingar.
Folkmaterialets bevarande och stärkande är en livsfråga för vår nationella utveckling.
Ett energiskt arbete måste bedrivas för folkhälsans höjande och vårt folk skyddas mot degenererande inflytelser.
Folkfienden alkoholens fördärvliga verkningar måste genom upplysning, lagstiftning och på annat sätt effektivt bekämpas. Målet allmän folknykterhet, får aldrig lämnas ur sikte."

Det verkar som de vill höja krogmomsen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in