Citat:
Ursprungligen postat av
vote
Tyvärr är du helt tappad.
Jag sa aldrig att jag skulle bestämma över något. Jag tycker resonemanget som fördes var skrämmande korkat och motsägelsefullt. Han röstar F! till riksdagen som står för fri invandring men vill inte beblanda sig med invandrarna när de väl kommit hit.
Jaha, så Gudrun med sin tvångsinkvotering lägger sig inte i folks liv? Har du ens läst vad de vill göra, vad de står för? Uppenbarligen inte, ditt spån. Man kan likväl rösta på något parti från disneyland.
Du skrev
”Synd att vissa har rösträtt.” vilket tyder på att du har åsikten, att det är tråkigt att alla vi som har rösträtt i Sverige, har just den rösträtten. Du tycker att det är synd att jag och andra har rösträtt. Det är ju vad du skrivigt. Men jag böjer mig å det ödmjukaste för ditt sätt att argumentera, utifrån att jag är ett spån och tappad. Vilket i och för sig förmodligen bevisar att jag är ett borttappat sågspån.
Men det kan jag säga, att även om jag är tappad bakom en vagn, så växer din vilja i skogen, Gud ske pris!, när det gäller vad jag och vem som helst annan röstar på. Och bara att kommentera vad folk röstat på, på det som du gör, är för mig osympatiskt. Nu tror jag inte att du är osympatisk. Tror bara att du är svensk. Därtill hycklare. Vilket förmodligen i dagens Sverige går hand i hand. Tillsammans med en total befrielse av minsta lilla gnutta humor.
F! i alla tre valen. Endast så kan önskvärt kaos bli verklighet i riskdagen. Endast så, kan riksdagsmännen fås att glömma bort mig och andra vanliga människor, bara koncentrera sig på sig själva. Och då glömma mig och andra, som inte är intresserade av vare sig att bestämma över andra, eller att bli bestämda över.
F! för kaos i riksdagen.
F! för lugn och ro för vanligt folk.