2014-09-14, 14:20
Medlem
Addy86s avatar
Sd
Citera
2014-09-14, 14:20
Medlem
SD x3
Citera
2014-09-14, 14:21
Medlem
Joosas avatar
KD
KD
KD

Såklart!
Citera
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RVRS
SD har en sossepolitik om man ser till det ekonomiska, EU och NATO. Det tänker jag inte stödja.

SD fick en röst av mig i kommunen eftersom jag vill begränsa invandringen så mycket jag kan utan att släppa mina andra hjärtefrågor. Dessutom är det viktigt för mig att göra en fuck you till medieetablissemanget på något sätt, även om den är liten.

En annan stor orsak är att jag är rädd att SD kommer samarbeta med S, och det vill jag förhindra. Därför FP i riksdagen.

Jag ser hellre politiskt kaos än samarbete SD-S.

Om SD blev mer höger och inte EU-fientliga men behöll sina tankar om asylinvandring mm skulle jag stödja dem mer. Jag är positiv till god arbetskraftsinvandring.

Jag vill hellre se kaos än fortsatt massinvandring. Sverige försvinner i full fart nu. Prio nummer 1, nej, nummer 0 är att stoppa massinvandringen.

S kommer aldrig någonsin samarbeta med SD. Inte ens M vill samarbeta med SD. Om SD och S ville samarbeta med varandra hade de kunnat göra det förra valet.
Citera
Medlem
SD i alla valen
Citera
2014-09-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Det är SD som är helt jävla bortkastat och orealistiskt.

"Om Sverige omedelbart övergick till SD:s invandringspolitik och minskade invandringen av asylsökare med 90 procent så skulle landet fortfarande ha en större asylmottagning än de flesta andra länder i EU."

http://www.friatider.se/h-g-invandring-ven-med-sds-politik
Självklart är alla röster på SvP bortkastade då svenskar är ett så pass civiliserat folk att ett obildat nazistiskt parti som SvP aldrig kommer få någon egentlig makt.

OnT: FP i riksdag o landsting, M i kommun
Citera
2014-09-14, 14:22
Medlem
Jag vill inte skriva det för Flashback är knappast anonymt längre.
Citera
2014-09-14, 14:23
Medlem
Inte bestämt mig än men det är lockande att rösta på SD som ett "fuck you" till tidningarnas försök att påverka valet!
Citera
2014-09-14, 14:24
Medlem
Fizzlors avatar
SD x 3

Reaktionerna ikväll kommer bli bortom denna värld. Feministerna kommer inte in, SD får över 10% och vågmästare, samtidigt som SvP går kraftigt frammåt i hela landet.

Ska bli sååå underbart att se alla tårar när demokratin segrar och rödvinsfascisterna åker på däng. Media kommer fullständigt spåra ur och ingen kommer undgå hur äckligt partiska de faktiskt är.

SD 2014! Nu kör vi!
Citera
Medlem
Mikaelias avatar
R: SD
L: M
K: M
Trängselskatt: Ja (Val i gbg)

Sympatiserar inte med SD så mycket egentligen, men invandringsfrågan är och har blivit såpass stor att vi måste välja välfärd eller invandring.
Citera
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananzo
Självklart är alla röster på SvP bortkastade då svenskar är ett så pass civiliserat folk att ett obildat nazistiskt parti som SvP aldrig kommer få någon egentlig makt.

OnT: FP i riksdag o landsting, M i kommun

Var de inte det man sa om SD?
Citera
2014-09-14, 14:25
Medlem
Thejocks avatar
Kommun: (S)
Landsting: (S)
Riksdag: (S)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera