2014-09-14, 15:20
Medlem
Tänkte gå och rösta på sossarna men blev istället:
  1. Klassiskt liberala partiet
  2. Moderaterna
  3. Moderaterna
Tar tillbaks alla sosseinlägg jag gjorde tidigare i den här tråden. Svårt att bestämma sig riktigt. Kunde egentligen ha blivit vad som helst.
Senast redigerad av brota 2014-09-14 kl. 15:22.
Citera
2014-09-14, 15:20
Medlem
mediekratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
I EU valet var det många röster som blev ogiltiga för att dom stavade partiets namn med stort p i parti.
Har du någon länk där man kan läsa mer om det? Låter väldigt otroligt att röster skulle räknas som ogiltiga för att man inte använder versaler. Gärna en länk som inte är t.ex. fria tider och liknande.

Ni som har ändrat er de senaste dagarna får gärna skriva vad som fick er att ändra er. Är det debatterna? Någon vardaglig händelse? Media? Vore intressant att se vad som egentligen påverkar folk. Jag menar, Löfven gör dåligt ifrån sig i nästan varje debatt, men likväl tågar sossarna på som bara den.
Citera
2014-09-14, 15:21
Bannlyst
Intressant ändå att många vänsterväljare skiter i att rösta på Fi. Jag trodde ni var kompisar?
Citera
Medlem
Riksdag - Socialdemokraterna
Kommun - Socialdemokraterna
Landsting - Vänsterpartiet
Citera
Medlem
SD-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laerande
Fan vad jag gillar Ulf Adelsohn, såg ni hans intervju på Expressen precis? Mer fokus på vänstervåldet, VPK:s kommunistiska förflutet och en mer sundare förhållning till politiken. Jag röstar på alliansen i år, det är det enda alternativet. Vi kan inte få Löfven som statsminister, det är inte värdigt vårt land.

Ehh, allahiansen har haft 8 år på sig att "fokusera" på vänstervåldet, men det har bara ökat.

"Du ska inte förvånas" om det finns en dold överenskommelse mellan makten och våldsverkarna...
Citera
2014-09-14, 15:22
Medlem
--locco--s avatar
Har redan gett upp hoppet om sverige.Snart ett mångkulturellt kaosland.

Men la ändå 3x SD
Citera
2014-09-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Fast SvP är ju faktiskt mot demokrati.

Demokrati är inget man måste stå bakom bara så du vet. Sen så är det väl inte så demokratiskt i Sverige heller. 7 Partier som står för samma sak med triviala skillnader och ett parti som är opinion. Det är nästan som demokratiska USA med tvåpartisystem.
Citera
2014-09-14, 15:23
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Har du någon länk där man kan läsa mer om det? Låter väldigt otroligt att röster skulle räknas som ogiltiga för att man inte använder versaler. Gärna en länk som inte är t.ex. fria tider och liknande.
https://www.realisten.se/2014/05/30/valfusk-mot-svenskarnas-parti/
Länken är till Realisten men det var den bästa jag kunde hitta.
Citera
Medlem
2xModeraterna
1xFolkpartiet
Citera
Medlem
sd,sd,sd

Hoppas "Vi" blir det tredje största partiet!
Citera
2014-09-14, 15:24
Medlem
-DaRude-s avatar
Ja, här röstade väl tydligen alla på SD.

Ska bli intressant att se hur befolkningen röstat på riktigt! Alla vet ju att Flashback är SD:s och SvP:s starka fäste.
Citera
2014-09-14, 15:24
Medlem
GodeGorans avatar
Blev SD i riksdagen och KD i övriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in