2014-09-14, 13:01
Medlem
The foxs avatar
SD på allt, ska snart iväg och rösta.
Citera
2014-09-14, 13:02
Medlem
SD-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dealbreaker
Förstår inte er som tycker att de som röstar SVP bör rösta SD istället. Det är sådana med SVP:s åsikter som SD inte vill ha.

En sd röst i riksdagsvalet borde ju vara en rimlig taktikröst.
Citera
Medlem
Sverigedemokraterna.

Bor i Norrland som tyvärr består av bland annat mycket sossar och kommunister. SD har ökat här uppe i norr sen förra valet, vilket är glädjande.
Citera
Medlem
drickerintekaffes avatar
Regering: KD
Landsting: KD
Kommun: FP

Kön till urnan var så lång att det var flera som åkte hem.
Mycket gnäll från sossar som tog sitt pick och pack och
far hem. Det gillar vi!
Senast redigerad av drickerintekaffe 2014-09-14 kl. 13:05.
Citera
2014-09-14, 13:04
Medlem
SD
SD
SD

Man har längtat efter denna dag ett tag , hoppas bara rösterna läggs ner nu , så jävla skönt o få säga till Miljöpartiet att " spara på papperna " när dom försökte ge en deras
Citera
2014-09-14, 13:04
Avslutad
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.

Men sen är ni ju också den väljarbasen med lägst utbildningsnivå i hela landet.

Kanske inte är så konstigt..
Citera
2014-09-14, 13:05
Medlem
Klobbs avatar
Ska strax gå ner och rösta

S
VV (Vägvalet)
KD

Nej till trängselskatt
Citera
2014-09-14, 13:06
Medlem
fendadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead
Till alla SD sympatisörer. Jag tycker synd om er. En dag kanske ni vaknar upp inser hur fel ni har. Hur mycket in har låtit avpixlat/friatider/exponerat sprida falsk rädsla i er.

En dag kanske du vaknar upp, din verklighetsfrånvända stackare. När mångkulturen till slut knackar på din dörr är det dock förmodligen redan försent.
Citera
Medlem
Pukeeyes avatar
Riksdagen: mp
Kommun: mp
landstinget: V

Är mp-medlem, men lite pisk skall de ha för sitt samarbete med borgarsvinen.
Citera
Medlem
Förtidsröstade för en vecka sen.

"Reichstag" : (SD)

Kommunen: (M)

Landsting: (KD)
Citera
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Jag är inte moderat utan centerpartist. Röstar man på V så röstar man på ett ekonomiskt haveri för hela Sverige.

Vänsterpartiet vill straffbeskatta hela befolkningen och ösa på med skatt på företag. Hur ska vi få in pengar till välfärden om företagen sticker från Sverige? Försök lägg ihop 1+1 ditt jävla spån. Vill man ha välfärd ska man verkligen inte rösta på V. Genom att använda sig av sjukt höga skatter (trots att Sverige fortfarande har ett av världens största skattetryck) så får man ju de facto in mindre till vård, skola och omsorg.
Ja du ditt dumma jävla fä. Röstar man C eller KD eller FP så röstar man automatiskt på ollonskallen. Ni har suttit som en samling lakejer och slickat hans röv för att få vara med vid köttgrytorna.
Citera
2014-09-14, 13:07
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrPointyHead

Jag är inte rasist som de flesta SD väljare verkar vara. Men däremot tycker jag man ska börja tala om invandringsfrågan. Samt denna odemokratiska plan media driver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in