Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-09-12, 00:33
Medlem
Undra vad Expressen hittar på imorgon..
Citera
2014-09-12, 01:19
Medlem
weltalls avatar
Nu är jag iof otroligt biased men tyckte inte om hur Matsson viftade med tidningen när Karlsson fick tid för att ge sin slutreplik, det gav ett väldigt barnsligt intryck.
Citera
2014-09-12, 13:54
Medlem
En sak man missar att ta upp i sådana här hatkampanjer mot SD är att SD är ett missnöjesparti som kommit av dels den katastrofala massinvandringen, som är ett verkligt hot mot Sveriges framtid som demokrati, dels att det ALLTID varit tabu att diskutera frågan i Sverige.
Och att alla media är hysteriskt PK.
Det har inte gått att få in ens en invandringskritisk insändare i någon tidning, jag har försökt många gånger under årens lopp.
Jag ser de här skriverierna på nätet som SÄKERHETSVENTILER för människor som är extremt missnöjda med åsiktsfriheten här i Sverige!!!
Missnöjda människor hade kunnat göra mycket värre saker.
Citera
2014-09-13, 18:48
Medlem
AgentJoyBoys avatar
12:40 börjar det för de som inte orkar se hela
Citera
2014-09-13, 19:01
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Tittade på inslaget, tycker Mattsson verkade mer intresserad att kampanja mot SD än egentligen diskutera sina metoder.

Andemeningen är att Mattsson så länge han kan komma åt SD helgas alla medel oavsett hur etiskt tveksamma de nu må vara.

Kommer vara mysigt när han sedan sparkar 70 personer på sin blaska efter valet. Lyckligtvis blöder hans tidning ekonomiskt.
Citera
2014-09-13, 21:15
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Tittade på inslaget, tycker Mattsson verkade mer intresserad att kampanja mot SD än egentligen diskutera sina metoder.

Andemeningen är att Mattsson så länge han kan komma åt SD helgas alla medel oavsett hur etiskt tveksamma de nu må vara.

Kommer vara mysigt när han sedan sparkar 70 personer på sin blaska efter valet. Lyckligtvis blöder hans tidning ekonomiskt.

Jo Mattsson upplevs som en rättshaverist som totalt snöat in på SD.
Frågan är hur länge de giriga låter honom ha fortsatt förtroende efter att han totalt dragit ner all trovärdighet för Expressen och förvandlat den till den smutsigaste av tabloidtidningar..
Citera
2014-09-14, 11:05
Medlem
olovpalmes avatar
Jag håller med om att expressen blivit en riktig skit-tidning.

Jag har köpt min sista expressen.Jag vill inte läsa en massa skit längre.GRÄNSEN ÄR NÅDD FÖR LÄNGE SEN.

Den blir bara sämre och sämre inom alla områden.Den politiska bevakningen är en katastrof bara en massa skit om sd och hänga ut människor som har en annan åsikt.Finns ingen yttrandefrihet längre för vanligt folk?

jag tänker inte se debatten på grund av att jag är så trött på expressen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in