Nä jag e ilsk ikväll för alla tjötar om Zlatan å han gör så många mål varje match men när jag väl tittar på skiten så händer ju såklart ingenting. Jag har pms idag så just idag e Ryssland ett U-land
Vad gäller bevis på stora trupper i Ukraina så har jag länkat till tillräckligt. Det är straffbart av förklarliga skäl att ta med sig militär utrustning till ett annat land och kriga om man är med i militären. Det gäller även i Ryssland så självklart är inte alla dessa förband inne i Ukraina och krigar på eget bevåg. Att nån nazzesvensk är där nere och krigar är väl lika beklagligt som att vi har över 70 svenskar som är nere och slåss för IS(ISIS). Som nån skrev får vi la hoppas att dom aldrig kommer hem igen. Men jag tror inte dom fick med sig svenska stridsvagnar ner.
Vad gäller hjälpkonvojen så är det också ett skämt. Filmen ovanför visar hur man lastar av ett 10-20tal pallar med säd(?). Är det vad 200 lastbilar har fört med sig? Nä jag tror dom där lastbilarna bara är bluff för att propagera med och det finns ju många som går på det.