2014-09-13, 18:38
Medlem
Wajis avatar
Personligen skulle jag aldrig släppa in Expressen överhuvudtaget.
Citera
2014-09-13, 18:41
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det tycker jag absolut! Under förutsättning att han kan uppföra sig civiliserat. Börjar han skrika och slåss måste han ju naturligtvis avvisas.

Det är viktigt att visa att det är SD som står upp för det öppna demokratiska samtalet, och att de till exempel är öppnare och mognare än Nobelstiftelsen.
Nej absolut inte! SD bör inte göra Expressen några tjänster alls efter allt deras smutskampanjande. David Baas på SD:s valvaka är en provokation och inget annat. Han har sin bakgrund i Expo och han har vigt sitt arbete på tidningen till att slänga all skit han orkar på partiet. Be honom avlägsna sig och låt hälsa till Mattsson att Expressen är en alltför oseriös publikation.
Citera
2014-09-13, 18:44
Medlem
Precis Expressen är ju ingen stor nyhetsorganisation precis. Det är en smutsig liten skvallertidning.
Porta dom helt enkelt. Be Baas att fara åt helvete och har vi tur dör han i en singelolycka på vägen hem.

Det finns inga anledningar till att bjuda in fiender. Ignorera den tidningen totalt. Det gör dom mycket mer upprörda än något annat. För det är deras största rädsla, att bli ignorerade.
Citera
2014-09-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Nej absolut inte! SD bör inte göra Expressen några tjänster alls efter allt deras smutskampanjande. David Baas på SD:s valvaka är en provokation och inget annat. Han har sin bakgrund i Expo och han har vigt sitt arbete på tidningen till att slänga all skit han orkar på partiet. Be honom avlägsna sig och låt hälsa till Mattsson att Expressen är en alltför oseriös publikation.
De kan ju släppa i honom och sedan slänga ut honom inför rullande kamera.
Expressen sa du , bye bye
Citera
2014-09-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sueco2
Var inte taskiga nu. David Baas liv ÄR SD, vad vore han utan SD?

Det finns väl ingen som så dedikerat och troget har följt allt som någon yttrat eller tyckt inom SD hög som låg. Ett så hängivet fan måste ju bara bli inbjudet och hedrat med en högtidlig skål på TV för all PR han gett.
När han är på SD-valvakan kommer han att känna sig som bland sina egna och trygg med vänner?

Jag håller med till viss del. Jag tror vi utomstående ibland överdriver fientligheten mellan media och partierna. Det är en sak att skriva hatiskt i tidningen, men när man möts personligen behöver det inte nödvändigtvis bli aggressivt. Var det inte Soran Ismail som privat träffat Bylund ett tjugotal gånger? Det gör man inte om man hatar varandra.
Citera
2014-09-13, 18:48
Bannlyst
Expressen har gatt i konkurs innan nasta val.

Detta var deras sista chans att paverka ett vals utgang.

Det misslyckades.

Vad jag vill ha nu ar kontokortsuppgifter fran Tomas Matsson och David Baas. Allt vad de kopt de senaste 5 aren.

Tror det blir chockerande lasning. Jag ar sjalv villig att betala for informationen, 1000 SEK, formodligen tusentals andra svenskar ocksa.

Vantar spant pa Matssons inkop, aven genom slaktingar
Citera
2014-09-13, 18:50
Medlem
Strossels avatar
Jag tycker man kan släppa in honom men han ska hela tiden åtföljas av en filmare som dokumenterar allting så att han i efterhand inte kan ljuga ihop något.
Citera
2014-09-13, 19:16
Medlem
Goldwaters avatar
SD ska självklart hålla sig till god sed och praxis och säkerställa att Baas kan utföra sitt värv professionellt. SD ska inte vara partiernas svar på Expressen, dvs en amoralisk haverist.
Citera
2014-09-13, 19:19
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag hoppas att SD är medveten om risken. Det kan faktiskt inte uteslutas. Så det är bäst att alla närvarande från SD sköter sig och inte ens viskar något olämpligt. Det kan snappas upp.
Baas lär väl betala någon för att heila och sådant, skulle inte förvåna mig.
Citera
2014-09-13, 19:34
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldwater
SD ska självklart hålla sig till god sed och praxis och säkerställa att Baas kan utföra sitt värv professionellt. SD ska inte vara partiernas svar på Expressen, dvs en amoralisk haverist.
David Baas är inte bara journalist utan även Expos man på redaktionen. Att Mattsson skickar honom är inget annat än en provokation. Baas är fullständigt oseriös och är bara där för att provocera fram någon skandal om han kan. Det vore olustigt för alla närvarande med en sådan typ som smyger omkring.
Citera
2014-09-13, 20:03
Medlem
storm72s avatar
Rätt så snyggt att få ihop 6+ sidor om en "David Baas". SD folk ser ut att vara ett gäng käringar som gnäller om allt.
Citera
2014-09-13, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Rätt så snyggt att få ihop 6+ sidor om en "David Baas". SD folk ser ut att vara ett gäng käringar som gnäller om allt.
Eller så gillar folk inte STASI folk som vill förstöra människors liv pga deras åsikter.
Men sånt kan väl en sån som du inte förstå. Det är bara "gnäll" ungefär som judarnas "gnäll" på 40-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in