Närmare 15%. Kanske mer!
Annars är det så jävla godnatt för Sverige!
Godnatt för Sverige? Vad fan skulle det hjälpa om SD får 15%? Kommer aldrig komma längre än vågmästarroll oavsett vilket och röstar med alliansen i de flesta frågor. Ett alliansen som är mycket mer positiva till invandring än sossarna.
Stödet för populistiska missnöjespartier som SD brukar följa arbetslöshetsstatistiken vilket brukar betyda att så fort de får ett jobb så har de inte tid att hata. Receptet mot SD är att sätta folk i jobb.
Gäller detta sjuklöverns hat mot nationen och deras kombinerade hat mot vita, män och västerländsk kultur också då?
Sd har hittillls underskattats en del i opinionsundersökningarna, just nu ligger sd runt 10% i de flesta mätningar, så jag tror på 11-12% någonstans i valet.
Nä, jag tror att SD bara kommer att fortsätta fördubbla sig i varje val. 6%, 12%, 25%, 50%. Jag tippar 13% snarare än 15%, men de ligger ju i den storleksordningen.
Hörde MP snacka med ett gäng förstagångsväljare om att dom INTE skulle rösta på F!. Tror MP förlorar några % pga det. MP företrädaren snackade om att det var bronsmatch och att risken fanns att SD vinner den och att F! tar röster men inte klarar 4%. MP tyckte det var ok i EU valet med F! framgång men inte nu.
Jag tror på minst 10% sen önskar jag 15%. Viktigt för SD att bli tredje största. Ska inte skilja så mkt mellan SD och Nya M. Då kan SD växa efter valet och bli större än Nya M.
Stödet för populistiska missnöjespartier som SD brukar följa arbetslöshetsstatistiken vilket brukar betyda att så fort de får ett jobb så har de inte tid att hata. Receptet mot SD är att sätta folk i jobb.
Haha vilket tramseri.
Med din logik borde inte SD-sympatisörer finnas på en arbetsplats, men på min är det störst. Till och med invandrarna röstar SD.