Citat:
Det är väl ingen som bryr sig om vad Björn Ranelid säger? Kungen av ingenting alls, i ett känslomässigt pladderangrepp mot Åkesson med familj. Lågvatten.
Jag tycker att utrikesministerns utspel med "nästan fascistiskt" är ytterligare ett lågvattenmärke i DN, när man betänker att när det begav sig med "järnrörsskandalen" var det DN som släppte fram idioten Arnstad, och skrek ut att "vi måste kalla SD vid dess rätta namn".
Vilket jävla till-korset-krypande det blir idag, med ett fegt "nästan-kanske-delvis-fascister" från utrikesministern. Har agendapolacken fått kalla fötter eftersom han inte längre använder sitt forna rockärmsess, historikern, facismexperten och pansargeneralen Henkan?
Vilken patetisk jävla pajastidning.
Jag tycker att utrikesministerns utspel med "nästan fascistiskt" är ytterligare ett lågvattenmärke i DN, när man betänker att när det begav sig med "järnrörsskandalen" var det DN som släppte fram idioten Arnstad, och skrek ut att "vi måste kalla SD vid dess rätta namn".
Vilket jävla till-korset-krypande det blir idag, med ett fegt "nästan-kanske-delvis-fascister" från utrikesministern. Har agendapolacken fått kalla fötter eftersom han inte längre använder sitt forna rockärmsess, historikern, facismexperten och pansargeneralen Henkan?
Vilken patetisk jävla pajastidning.
Har han några uppdrag nuförtiden eller är han avslöjad som den dilettant och charlatan han är?
Citat:
Jag grät när Björklund berättade hur hans mamma på väg till Mosul i nattmörker och brinnande krig, skidade på med Hibo i ryggsäcken. Jag grät när han berätta hur det rasistiska närområdesgrannlandet
berövade Björklunds mamma det ljuva klockringandet… Och tänk nu har ju klockorna slutat ringa
On topic: Novus ville via mail ha med mig i en WEB-valu på söndag. Frågan är ju om man inte ska ”rösta” på F! i den
On topic: Novus ville via mail ha med mig i en WEB-valu på söndag. Frågan är ju om man inte ska ”rösta” på F! i den
Hej och välkommen till Novus,
Söndagen den 14 september är det allmänna val i Sverige.
Novus kommer i samarbete med TV4 att genomföra en valdagsundersökning på söndag och resultaten kommer att presenteras under valvakan i TV4.
Vi hoppas att du har möjlighet att besvara undersökningen som vi skickar ut på söndag.
Vi kommer att behöva ditt svar senast kl. 17:00
Tack för att du hjälper till att göra valvakan i TV4 mer spännande!
Vi är intresserade av dina åsikter oavsett om du redan har röstat, tänker rösta eller inte tänker rösta.
Vänligen,
Novus
Söndagen den 14 september är det allmänna val i Sverige.
Novus kommer i samarbete med TV4 att genomföra en valdagsundersökning på söndag och resultaten kommer att presenteras under valvakan i TV4.
Vi hoppas att du har möjlighet att besvara undersökningen som vi skickar ut på söndag.
Vi kommer att behöva ditt svar senast kl. 17:00
Tack för att du hjälper till att göra valvakan i TV4 mer spännande!
Vi är intresserade av dina åsikter oavsett om du redan har röstat, tänker rösta eller inte tänker rösta.
Vänligen,
Novus
Det gick upp för mig först nu. Hur kontrade Jimmie när Björklund berättade om sin mamma som flydde från Norge till Sverige och sa att det var tur att JÅ inte var gränsvakt? Jag såg inte den delen av debatten.
Hjälp i närområdet är ju vad SD förespråkar, så Sverige var ju enligt SD den självklara alternativet för henne. Det vore absurt att hon skulle flytt till Irak eller Somalia.
Vilka andra riksdagspartier i nämnvärd storlek dubblerar sig? M tappar 9-10 procentenheter, sossarna gör sitt sämsta val någonsin?