Citat:
Med tanke på vad som sägs om andra partiledare och politiker i andra trådar undrar man ju lite om stöttningen Jimmie har här på Flashback, det tycks som att väldigt många är totalt förblindade och att många skulle göra vad som helst för sin partiledning.
Tänk er en tråd om Jonas Sjöstedt eller en tråd om Stefan Löfven efter att det kommit fram att de spelar för summor en normal löntagare bara kan drömma om. Törs garantera att de som försvarar detta hade kritiserat spelandet i dessa fall.
Jag anser att Jimmie har rätt att göra vad han vill med sina egna pengar, men kan man misstänka att saker och ting inte är sunda vill jag gärna veta då han är partiledare för Sveriges tredje/fjärde största parti. Han får supa hur mycket han vill också... Men som politiker och partiledare ska givetvis sånt här fram i ljuset.
Sen att det bara är SD som granskas är givetvis bullshit... Det finns anledningar till att SD är kraftigt överepresenterade vad det gäller klantighet. Men att för den sakens skull hävda att övriga partier inte granskas lika hårt är patetiskt och ytterligare skäl att misstänka SD sympatisörer som totalt omdömeslösa och likgiltiga så länge det är det egna partier saken gäller.
Tänk er en tråd om Jonas Sjöstedt eller en tråd om Stefan Löfven efter att det kommit fram att de spelar för summor en normal löntagare bara kan drömma om. Törs garantera att de som försvarar detta hade kritiserat spelandet i dessa fall.
Jag anser att Jimmie har rätt att göra vad han vill med sina egna pengar, men kan man misstänka att saker och ting inte är sunda vill jag gärna veta då han är partiledare för Sveriges tredje/fjärde största parti. Han får supa hur mycket han vill också... Men som politiker och partiledare ska givetvis sånt här fram i ljuset.
Sen att det bara är SD som granskas är givetvis bullshit... Det finns anledningar till att SD är kraftigt överepresenterade vad det gäller klantighet. Men att för den sakens skull hävda att övriga partier inte granskas lika hårt är patetiskt och ytterligare skäl att misstänka SD sympatisörer som totalt omdömeslösa och likgiltiga så länge det är det egna partier saken gäller.
håller med om många punkter du skriver. hela sista stycket i slutet, med bara delar om just jimmie.
tänk dig själv..Jimmie är troligtvis Sveriges mest pressade person. hans stressnivåer måste ligger på nivåer som är långt över vad en vanlig människa bör över sig. jag är så sjukt förvånad att han inte har gått in i väggen för länge sedan.
50% utav sveriges folk hatar han, för anledningarna just MEDIA har framför vem han är och vad han är och vad han står för och för vem är han. han är betraktad nu, över hela världen som rasist och facist. Han har medlemmar i sitt egna parti som är riktiga idioter och gör idiotiska handlingar gång på gång på gång på gång på gång som han MÅSTE svara för alla, precis som han representerar varje enskild människas åsikter. och det är ingen rättvis bedömning utan bara ett försök till slakt. fuck svensk media!