Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
DT: Svårt att få misshandlande män att sluta slå
Har MB genomgått framgångsrik behandling? Eller har han lyckats sluta på egen hand? Hur sannolikt är det?
Citat:
Ursprungligen postat av
zero73
Läs länken om psykopater i min signatur:
Det absolut sista ni klarar av är att analysera informationen/relationerna som föreligger.
Ert agerande i tråden benar absolut inte upp/ut problemen/faktan som finns utan skapar
endast fler och fler svårigheter för alla inblandade i denna historia. Er abnorma tanke på
att försvara eller få till en resning för KJ får motsatt effekt. Herre min gud vad ni förstör
för alla familjer, Johansson, Similä/Bangsuan och MB/AN.
Ni klipper och klistrar med familjerna så oerhört att ni fullständigt smulat sönder var
berörd personlighet och deras integritet i er jakt på att leverera eran analys av materialet,
en analys numera helt utan verkligt innehåll. Ni har satt igång en sådan förskräcklig cirkus med
FUP materialet, rättegångarna, domskälen och nu amatörpsykologi så hela fallet har
marmorerats sönder totalt, likaså har ni tillintetgjort tre familjer fullständigt med era
felaktiga analyser.
Varje inlägg, anklagelse eller försvarstal, ni kommer med mot någon av dom nämda
personerna i detta fall lyckas ni fördärva, oavsett ifall er intention är av godo eller ondo.
Självklart helt utan självinsikt. Ni lyckas på ett så opsykologiskt sätt som möjligt ta ut
alla personerna mot varann, givet negativt, i detta fall och slutresultatet blir förödande
för fallet och för var individ, spelar ingen roll ifall du heter AB eller KJ, AN eller CS,
JJ eller MB så har ni förstört för dem alla tack vare er oförmåga att dra rätt slutsatser.
Ni är i en manisk fas och andra får ta konsekvenserna för ert numera oseriösa postande,
förstår ni inte själva att det finns familjer i Boden som skall klara av vardagen,
inget positivt kommer ur detta oberoende ifall ni försvarar eller anklagar dem.
Vilket jävla ormbo ni nu skapat för berörda familjer i Boden. Ingen skillnad ifall du heter
Berg eller Johansson så har ni gjort dem alla en fruktansvärd björntjänst,
tycker jag.