2014-09-12, 08:48
Medlem
Gillade Kian som fan men tycker det är rätt skönt att han åkte. Han är en narcissist, en grabb som inte har något hjärta för Sirenen och Ylva ALLS. Hur mycket jag än ogillar Sirenen så verkar hon vara rätt utstött och Kian gör allt han kan för att få hennes förtroende, bara för att sedan ignorera henne igen.

Men på ett sätt var han också rätt rolig. Han lät rätt smart till en början men han verkar försöka låta smartare än vad han är kapabel till.

Förresten. Ylva förstör mig som fan. Går runt och avslutar en stor del av mina meningar i engelska och känner mig äcklig.
Citera
2014-09-12, 09:29
Medlem
saprofyt.s avatar
MissJones, har du uppfunnit hjulet eller vad är grejen?

Som sagt vet nog det flesta killar om prostatan. Och vet du vad Schyman hade sagt om Kians dotter? "Stoppa tre kukar i munnen samtidigt om du känner för det!", medan de flesta pappor rent instinktivt inte vill det. Det har inget alls att göra med ens generella bild av oralsex eller kvinnor.
Citera
2014-09-12, 10:36
Medlem
Nån mer än mig som har problem med senaste avsnittet? Ljudet funkar bra men bilden fryser titt som tätt... :P Kanske behöver uppdatera Flash men använder Chrome och då ska det väl skötas automatiskt?
Citera
2014-09-12, 11:33
Medlem
irkens avatar
Jag personligen tycker Kristian är riktigt dryg, alldeles för "på" för att det ska vara roligt att titta på och alldeles för jobbig. Visserligen är han ärlig och säger vad han tycker också vidare men fortfarande riktigt jobbig att titta på.
Citera
2014-09-12, 12:13
Medlem
Bert-Ljungs avatar
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/09/12/saga-scott-olyckligt-kar-i-kristian-taljeblad/

Vad säger ni om detta?
Senast redigerad av Bert-Ljung 2014-09-12 kl. 12:16.
Citera
2014-09-12, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
MissJones, har du uppfunnit hjulet eller vad är grejen?

Som sagt vet nog det flesta killar om prostatan. Och vet du vad Schyman hade sagt om Kians dotter? "Stoppa tre kukar i munnen samtidigt om du känner för det!", medan de flesta pappor rent instinktivt inte vill det. Det har inget alls att göra med ens generella bild av oralsex eller kvinnor.

Absolut inte! Och jag hejar på grabbar som kan stå bakom Kristian när Kian och Eric så fult (och flera i denna tråd) skrattade ÅT honom när han berättade om det. Och det är dessa grabbar jag försöker förklara hjulets otroligt fina förmåga för.
Citera
2014-09-12, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
http://bloggar.expressen.se/paradiset/2014/09/12/saga-scott-olyckligt-kar-i-kristian-taljeblad/

Vad säger ni om detta?

Om det är sant så tuff luck!
Hoppas inte Kristian går på det och lämnar sin nuvarande flickvän bara..
Citera
2014-09-12, 16:58
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissJones
Om det är sant så tuff luck!
Hoppas inte Kristian går på det och lämnar sin nuvarande flickvän bara..

Hon var ju "kär" i Samir förra veckan hon blev intervjuad av om det var afrohoran eller expressen.
Citera
2014-09-12, 17:35
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hon var ju "kär" i Samir förra veckan hon blev intervjuad av om det var afrohoran eller expressen.

Saga scott ligger med allt och alla. Hon blir "kär" på direkten... Hon har väl fått lite känslor för Kristian nu när hon har kollat, men det är knappast något mer. Ge det en vecka eller två så får du hörs en annan version där hon är kär i typ Eric eller nån...
Citera
2014-09-12, 21:29
Medlem
ragingcows avatar
I trailern till avsnitt 13 så ser man ju att eric ligger vid poolen när vodoomästaren kommer.

Väldigt kul när Kristian säger "asså va" samtidigt som han gör en rolig gest med kroppen.
Citera
2014-09-12, 22:08
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
I trailern till avsnitt 13 så ser man ju att eric ligger vid poolen när vodoomästaren kommer.

Väldigt kul när Kristian säger "asså va" samtidigt som han gör en rolig gest med kroppen.

Vart kan man se trailern?
Citera
2014-09-13, 00:27
Medlem
Vid detta laget så kan nog ingen ha missat att Saga (omedvetet?) har spoilat hela säsongen. Om det hon säger är sant kan vi inte vara säkra på, men tydligen så verkar det som hon har sagt, stämma. Jag har själv inte lyssnar på radioavsnittet men har fått berättat för mig att det redan har hänt saker som hon berättade i radioprogrammet.

Om detta nu stämmer, att hon har spoilat hur mycket som helst och även vinnaren, vad kommer hända för henne? Man har ju alltid fått höra att dem skriver ett kontrakt att dem inte får avslöja saker i förväg, men kan någon bekräfta detta kontrakt och berätta lite på vad det är dem skriver på och vad som skulle hända om man bryter mot det? Nästan alla som tittar på PH och använder sig av sociala medier och liknande måste ju ha sett/hört detta nu och det förstör ju hela programmet.. Så vad kommer hända med Saga nu? Böter? Fängelse? Avrättning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in