2014-09-11, 10:56
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ännu en helt underbar man har kommit in i Bs liv. Jag ger det 2 månader, sedan kommer historierna om hur han utnyttjade och misshandlade henne och att hon minnsan trivs bäst som en fri kvinna.

Japp, men först kommer hon få denna fantastiska mannens stöd när hon äntligen vågar stå upp för sig själv och anmäla Janne för någon form av sexuellt utnyttjande, typ "han hotade med att raka min hund om jag inte spelade med i hans depraverade fantasier, faktum är att han ville ha mig som substitut nu när hans dotter blivit för gammal för honom ". Ett skadestånd skulle inte sitta fel när man ska ha råd med så många nyanser av ögonskugga.

Jag undrar hur fan Berny av alla vider lyckas träffa så många fantastiska män som besvarar hennes passionerade känslor och överöser henne med ömhet och exklusiva gåvor när man själv som är söt, smart och inte har hepatit inte lyckas få ens en liten dejt. Tell us your secret, Berny.
Citera
2014-09-11, 14:16
Medlem
Det är svårt att inte tänka borderline angående B när man läser hur hon har det med sina relationer, känns som alla följer samma mönster av att sätta någon på en piedestal i början för att sedan totalbasha och komma med diverse anklagelser när de tar slut. Särskilt i kombination med att borderline är typ den enda diagnos hon ivrigt hävdar att hon INTE har..
Citera
2014-09-11, 17:01
Medlem
Då var IKEA betalat, så nu kan inte tystnaden köpas längre
Citera
2014-09-11, 17:33
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cicatrizzy
Då var IKEA betalat, så nu kan inte tystnaden köpas längre

Man pallar inte ens.
Citera
2014-09-11, 21:10
Medlem
Ske din vilja.
Må det ske med mig som du har sagt.

Dessa ord är mystikens kärna. Enligt det som jag har lärt mig som barn och förstår med mitt hjärta. Jag bär mitt kors. Men inte tyst. Den som förlorar sitt liv ska finna det. Var inte rädd. Jag ber för dig.

Åh, nu är hon sådär härligt mystisk igen! Fantastiskt. Snart drar väl R igång igen.
Citera
2014-09-12, 02:50
Medlem
Zebels avatar
Jag tror att den där Mannen heter Mollgan...
Citera
2014-09-12, 05:17
Medlem
Imponerads avatar
Krävs det att man är inloggad på den här Nattstad sidan för att kunna läsa Berny Pålsson blogg?
Citera
2014-09-12, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Krävs det att man är inloggad på den här Nattstad sidan för att kunna läsa Berny Pålsson blogg?
Hon bloggar på finest. Googla Berny och finest.
Citera
2014-09-12, 09:11
Avslutad
Förklarar sin kärlek till en man hon bara känt 3 dagar publikt på sin blogg.. Inte alls borderline.

Och vafan, är hon religiös helt plötsligt? Hon har tidigare skrivit i tråden att hon absolut inte är troende.
Citera
2014-09-12, 09:46
Medlem
Jaha, nu är hon hans och han är hennes. Väldigt oväntat..
Citera
2014-09-12, 10:29
Medlem
Antitrinitarians avatar
Juli 2013
"Jag älskar dig min fina vackra underbara E. (...) Du gör mig lycklig och stark och jag älskar allt med dig. (..) Jag älskar dig så otroligt mycket. Villkorslöst och det är sällan man finner en sådan kärlek. Jag har funnit dig och vår kärlek är mitt livs lyclka. Det finns ingen som du älskade. Ingen kan jämföras med dig. Jag älskar älskar dig. Tack för din kärlek dom senaste dygnen och tiden. Jag litar fullständigt på dig."

September 2014
"Jag älskar min man A så att jag blir lite rädd."

September 2014
"(...) Jag gillar dig, du gör mig lycklig, levande och knäsvag. Att ligga i dina armar gör mig trygg. (...) Jag är så otroligt glad att jag har träffat dig och att jag förtjänar dig inte men jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva den här känslan en andra gång. Då mitt hjärta skriker att du är rätt, att du och jag hör ihop. (...) Jag är din nu."

Trovärdigheten.
Citera
2014-09-12, 12:08
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Juli 2013
"Jag älskar dig min fina vackra underbara E. (...) Du gör mig lycklig och stark och jag älskar allt med dig. (..) Jag älskar dig så otroligt mycket. Villkorslöst och det är sällan man finner en sådan kärlek. Jag har funnit dig och vår kärlek är mitt livs lyclka. Det finns ingen som du älskade. Ingen kan jämföras med dig. Jag älskar älskar dig. Tack för din kärlek dom senaste dygnen och tiden. Jag litar fullständigt på dig."

September 2014
"Jag älskar min man A så att jag blir lite rädd."

September 2014
"(...) Jag gillar dig, du gör mig lycklig, levande och knäsvag. Att ligga i dina armar gör mig trygg. (...) Jag är så otroligt glad att jag har träffat dig och att jag förtjänar dig inte men jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva den här känslan en andra gång. Då mitt hjärta skriker att du är rätt, att du och jag hör ihop. (...) Jag är din nu."

Trovärdigheten.

...men existerar han, eller är det ett trick för att förödmjuka Janne för att han vägrade lämna sin fru?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in