2014-09-12, 10:40
Medlem
En till bild på bilen från bärgaren, som bekräftar dess identitet. Annonsen är även borttagen
http://oi57.tinypic.com/do1k03.jpg
Citera
2014-09-12, 10:41
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
omkörning var det nog inte då det verkar saknas vittnen till kraschen. jag tror mer på den teori som jag la fram, att han var ute och nosade i väggrenen.
Det finns sickos som tror dom bestämmer allt, typ som att hur alla ska köra i trafiken, om en sån såg lambon i backspegeln och fintade ett filbyte på jävulskap så den var tvungen att väja och det fick dom följder det fick så ligger nog sickot lågt och stannar knappast för att vittna om vad han gjorde. Vad jag försöker skriva är att det kan finnas fler parter inblandade som inte kommer ge sig till känna, minst lika stor chans till det som att bilen bara for av vägen för att man inte ska köra 200+ på svenska vägar eller andra fanatiska flashbackteorier.
Citera
2014-09-12, 10:41
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Det finns sickos som tror dom bestämmer allt, typ som att hur alla ska köra i trafiken, om en sån såg lambon i backspegeln och fintade ett filbyte på jävulskap så den var tvungen att väja och det fick dom följder det fick så ligger nog sickot lågt och stannar knappast för att vittna om vad han gjorde. Vad jag försöker skriva är att det kan finnas fler parter inblandade som inte kommer ge sig till känna, minst lika stor chans till det som att bilen bara for av vägen för att man inte ska köra 200+ på svenska vägar eller andra fanatiska flashbackteorier.
sant. visst kan det finnas någon som bara drog.
Citera
2014-09-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
ligger redan en bättre bild i tråden på bilen på bärgaren.
Det var jag som la upp även den bilden om du slår ett getöga på det tidigare inlägget. Där var plåten censurerad pga allt hysh-hysh i tidningar etc, där bekräftas inte bilens identitet som den gör på den sista bilden..
Ok?
Citera
2014-09-12, 10:44
Medlem
Kan ha varit så att Lambon i hög fart försökte köra om en bil i högerfilen som precis då bestämde sig för att väja undan till just högerfilen.

Lambon ställer sig på bromsarna och försöker att väja undan, tappar kontrollen och får en serie med häftiga sladdar som slutar i diket.
Citera
2014-09-12, 10:49
Medlem
OmedelSvenssons avatar
Ingen som har vägarna förbi och kan ta ett kort lite längre ifrån, i sydlig riktning ?
...borde visa om det finns fler spår på vägen...
Citera
2014-09-12, 10:50
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Det var jag som la upp även den bilden om du slår ett getöga på det tidigare inlägget. Där var plåten censurerad pga allt hysh-hysh i tidningar etc, där bekräftas inte bilens identitet som den gör på den sista bilden..
Ok?
http://imgur.com/a/w8LOF
det var BlackBooks som la upp och dessa är mycket bättre än dina.

(FB) Lamborghini cab i våldsam olycka i Östergötland

men jag tog ändå bort inlägget.
Senast redigerad av brutefish 2014-09-12 kl. 10:55.
Citera
2014-09-12, 10:51
Medlem
Sökning på google: "site:alfakraft.se kontakta oss"

Tittar en på den cache'ade sidan så finns det fem personer i Alfakraft AB
Surfar en till sidan så finns det bara tre.

Mart*n x2 saknas.

Spekulation: fordonet kan ha körts i vredesmod, eller så är det "business before beauty"
Citera
2014-09-12, 10:55
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattfluga
Sökning på google: "site:alfakraft.se kontakta oss"

Tittar en på den cache'ade sidan så finns det fem personer i Alfakraft AB
Surfar en till sidan så finns det bara tre.

Mart*n x2 saknas.

Spekulation: fordonet kan ha körts i vredesmod, eller så är det "business before beauty"
yes. dom är borta, sidan var ju nere en stund igår kväll också.
Citera
2014-09-12, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brock
Kan ha varit så att Lambon i hög fart försökte köra om en bil i högerfilen som precis då bestämde sig för att väja undan till just högerfilen.

Lambon ställer sig på bromsarna och försöker att väja undan, tappar kontrollen och får en serie med häftiga sladdar som slutar i diket.
Om din teori skulle stämma hade det funnits vittnen till olyckan. Helt plötsligt verkar alla på FB köra runt med en sportbil i 300km/h...
Citera
2014-09-12, 11:03
Medlem
Några namn på den andre personen som avled?

Tänkbart namn: T*bias H*jd*nb*rg *-o *-e
Verkar varit med på en del resor som M*artin genomfört i Europa i olyckbilen.
T*bias far har på sin FB en bild där han (pappan) provsitter olycksbilen.
Citera
2014-09-12, 11:08
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Jag tycker att det tredje däckspåret på bilden ser ut att vara från en motorcykel? Det kan ju vara max 145 brett. Kollar man bredden på bilen bredvid spåren är ju däckspåret knappt hälften så brett. Kan det vara ett annat spår från något som lossnat från bilen?

http://www.corren.se/nyheter/mjolby-boxholm-odeshog/tva-omkom-i-kraschen-pa-e4an-7325396.aspx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in