Citat:
Ursprungligen postat av
LuktenUtavBajs
Varför räknas F! in i det rödgröna blocket? Jag har inte hängt med riktigt de senaste dagarna, men inte har väl Löfven sagt att han vill ha med dem i en eventuell regering? Räknas F! automatiskt som ett stödparti till de rödgröna? Kan inte Reinfeldt lika gärna flirta med F! genom ett par extra hundra tusen somalier till Stockholms förorter, eller en ny kvinnlig generaldirektör någonstans?
Det stämmer att F! och M skulle kunna gå i ohelig allians om t.ex. ökad massinvandring för att t.ex. "stänga ute SD"; Ms och F!s politik inom området är identisk.
Jag hävdade parallellen vid valet 2010 mellan MP och M och blev givetvis idiotförklarad av Flashbacks höger. Men vad hände 2011? Jo, MP-uppgörelsen. Denna sköna femklöver frambringar fortfarande dagligen syntax errors hos Flashbackshögern.
Nu när min karriär på Flashback tar slut, så kan jag konstatera att det har varit lätt att vara Allahianskritiker 2009-2014. Jag har kunnat överdriva hur mycket som helst - Imam Reinfeldt har alltid överträffat mina prediktioner.
Kommer F! in, så bli inte förvånad...Schyman och Reinfeldt är Sveriges två värsta politiska extremister.
(Ja, nu lär inte mandaten F!+Allahiansen räcka, men annars så...)
(Jo förresten, F!+Allahiansen+MP)!!! Där satt den.