2014-09-11, 20:39
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
mycket snack om flickvännen, bilder någon?

http://www.enjoygram.com/martinshowdin
Citera
2014-09-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfar
M*rtin Sj*dins Facebooksida som det länkas till finns inte längre, "sidan ej tillgänglig" får jag när jag klickar på länken.

Du får ersätta med a resp ö så kommer den upp. Alltså ersätt * med de bokstäverna. Sen VET vi ju inte om han var med eller ens ägde bilen, men mycket tyder på det.
Citera
2014-09-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Fungerar för mig iaf.

Någon som såg spår efter kraschen? Kör du in i ett vajerräcke i 200 km/h kan mycket gå sönder, inklusive fälg och däck.

Fanns inget vajerräcke, bara dike mellan körfälten.
Citera
2014-09-11, 20:41
Medlem
fernebos avatar
Uppenbarligen så tvärdog de ju i själva olyckan. Bara det att de dödförklarades först på sjukhus och att polisen sen var extremt sega med att gå ut med infon. Kan bero på att man har haft svårt att nå anhöriga och att det redan gått ut bilder på bilen som ju är rätt ovanlig.

Varför man kör i så extremt hög fart på en trafikerad motorväg är inte helt lätt att förstå. Visst kan en punka leda till avåkning om man har otur (och kör jävligt fort), men de kan ju också ha varit mot nåt innan avåkningen som lett till betydligt större skador än bara ett punkterat däck.
Citera
2014-09-11, 20:42
Medlem
Inga namn på dom avlidna?
Citera
2014-09-11, 20:43
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oebb
Bilen såldes ny i Tyskland utan en tillstymmelse till 3-punktsbälten. Den blev reg.besiktad förra året i Maj i Sverige utan och kontrollbesiktades i år igen utan.

Jag föreslår att du googlar på "ECE R16 harness" så att du slipper göra bort dig mera.

Fel forum för det, men du har fel.
Att reg. bes. mannen inte kollar vissa saker eller faktiskt skiter i det är ganska vanligt, ofta med papperslapp med siffror på emellan.
Citera
2014-09-11, 20:46
Medlem
Ny(?) bild: http://corren.se/nyheter/mjolby-boxholm-odeshog/svar-olycka-nar-lyxbil-kraschade-7325396.aspx

Det ser ut som hela höger bakhjul är borta, men bara däcket ligger bredvid bilen?
Citera
2014-09-11, 20:49
Medlem
rymdugglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Ny(?) bild: http://corren.se/nyheter/mjolby-boxholm-odeshog/svar-olycka-nar-lyxbil-kraschade-7325396.aspx

Det ser ut som hela höger bakhjul är borta, men bara däcket ligger bredvid bilen?

Ser ut som en bit av däcket fattas på det som ligger brevid också, däcket som small och kastade dom av vägen då kanske. tråkigt på alla sätt iallafall...
Citera
2014-09-11, 20:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfar
M*rtin Sj*dins Facebooksida som det länkas till finns inte längre, "sidan ej tillgänglig" får jag när jag klickar på länken.

Testa att söka den från Facebook då. Fungerar prima.
Citera
2014-09-11, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vantage78
Oj! Vem pissa i din filmjölk i morse? Eftersom ett däck bevisligen hade lossnat (inte fälgen, bara däcket) måste det ha hänt något med det, och som troligen gjorde att föraren tappade kontrollen. Eller vad tror du?

Felet är inte däcktillverkarens utan idoten som körde. Klart nog?
Citera
2014-09-11, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morphing
Kul att se alla kommentarer "det var rätt åt dom" osv. Det är ganska lätt att förstå att alla som gottar sig i att två personer omkommer i sin lyxbil inte har en chans att någonsin kunna äga en liknande bil. Hoppas ni har kul när ni åker i 90 på motorvägen i era trampbilar. Väx upp och skaffa er lite sympati istället.

Lol vilken löjlig jämförelse. Riskerar man andras liv på liknande sätt kan man gott gå hädan. Inga sympatier.
Citera
2014-09-11, 20:51
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morphing
Kul att se alla kommentarer "det var rätt åt dom" osv. Det är ganska lätt att förstå att alla som gottar sig i att två personer omkommer i sin lyxbil inte har en chans att någonsin kunna äga en liknande bil. Hoppas ni har kul när ni åker i 90 på motorvägen i era trampbilar. Väx upp och skaffa er lite sympati istället.

Håller med dig till viss del men...

Det är inte så att de kört strax över laglig hastighet och råkat krocka med vilt. Detta är jättetråkigt såklart men när man kört otroligt vårdslöst så tycker man inte lika synd.

Jag har också kört i 220km/h, men aldrig på en väg där det finns andra bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in