2014-09-11, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterbliven
Bild på bilen innan olyckan:

http://www.autolife.se/page/77175/

hm andra fälgar där
Citera
2014-09-11, 20:28
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
M*rt*n alltså? Himlarns snygg flickvän han hade på en del bilder, inte photoshopmodellad utan genuint snygga drag.

Jag tror något maskinellt måste ha hänt, dels pga det lossade hjulet, men även för att han verkade ha en del körvana av såna bilar, verkar ju ha kört den t o r monaco t ex. Och 200+ i en sån bil på motorväg är inte speciellt fort på förarplats, såvida inget annat fordon ställer till med nåt.

Japp. Bilen hann han inte sälja på blocket heller. Nu är det skrotvärde på bilen istället.

Håller med tjejen såg bra ut, han levde inget vanligt svensson liv direkt. Vem kan den andra i bilen ha varit då tro.
Citera
2014-09-11, 20:32
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bilder/jygsfezwthruep/
Konstigt att inte dessa säkerhets "stolpar" bakom huvudet åkte upp, jag kan iallafall inte se dem i bilderna som har cirkulerat i tråden. Eller slets de av med tanke på förstörelsen när man kollar på bilden från bärgaren?...
Citera
2014-09-11, 20:32
Medlem
partykings avatar
De två män som skadades svårt i samband med trafikolyckan på E4:an söder om Mjölby har avlidit av sina skador. De bägge avlidna är födda 1980. De bägge männen var avlidna då de ankom till akuten på US skriver polisen på sin hemsida.
Citera
2014-09-11, 20:33
Medlem
pyttefnaxs avatar
För två år sedan när han köpt sin svarta Lambo, första kommentaren till bilden: "Gratulerar till köpet! Men snälla kör inte ihjäl dig"

Vet inte om det är en plojgrej eller inte, men han hade övningskörningsskylt på den svarta lambon. Om han övningskörde då hade han inte haft körkortet i två år än.
Senast redigerad av pyttefnax 2014-09-11 kl. 20:38.
Citera
2014-09-11, 20:34
Medlem
M*rtin Sj*dins Facebooksida som det länkas till finns inte längre, "sidan ej tillgänglig" får jag när jag klickar på länken.
Citera
2014-09-11, 20:35
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
M*rt*n alltså? Himlarns snygg flickvän han hade på en del bilder, inte photoshopmodellad utan genuint snygga drag.

Jag tror något maskinellt måste ha hänt, dels pga det lossade hjulet, men även för att han verkade ha en del körvana av såna bilar, verkar ju ha kört den t o r monaco t ex. Och 200+ i en sån bil på motorväg är inte speciellt fort på förarplats, såvida inget annat fordon ställer till med nåt.

Han skickade den på tåg till Monaco. Kör man som han gjorde förtjänar man det som hände, han utsatte andra för oerhörd fara.
Senast redigerad av King Pin 2014-09-11 kl. 20:39.
Citera
2014-09-11, 20:37
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfar
M*rtin Sj*dins Facebooksida som det länkas till finns inte längre, "sidan ej tillgänglig" får jag när jag klickar på länken.

Den fungerar fortfarande.
Citera
2014-09-11, 20:37
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
mycket snack om flickvännen, bilder någon?
Citera
2014-09-11, 20:38
Medlem
Citat:

Du får ersätta * mot den angivna bokstaven
Citera
2014-09-11, 20:39
Medlem
E30s avatar
Citat:

Fungerar för mig iaf.

Någon som såg spår efter kraschen? Kör du in i ett vajerräcke i 200 km/h kan mycket gå sönder, inklusive fälg och däck.
Citera
2014-09-11, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Är fortfarande inte godkänt på Svenska vägar. Du får ha 4 el. 6 men inte använda på allmän väg. Fordonet måste kompletteras med 3 punkt för att kunna reggas i Sverige.
Sedan att det förekommer att detta skruvas bort är en helt annan sak.

Bilen såldes ny i Tyskland utan en tillstymmelse till 3-punktsbälten. Den blev reg.besiktad förra året i Maj i Sverige utan och kontrollbesiktades i år igen utan.

Jag föreslår att du googlar på "ECE R16 harness" så att du slipper göra bort dig mera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in