2014-09-11, 19:34
  #61
Medlem
tcfmogs avatar
Bra att Tollefsen blev utvisad.

Inget snyggt mål av Leksand dock.
2014-09-11, 19:34
  #62
Medlem
xurras avatar
Det kommer en kompensation snart.
2014-09-11, 19:35
  #63
Medlem
Hur fan kan Niclas Andersén tycka att det var en bra period och att de var bättre än Frölunda? Räknade inte ens till en 100 procentig målchans för Brynäs.
2014-09-11, 19:35
  #64
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Dåligt av domarna, hellre fria än fälla om man inte har koll.
Mål, tacka domaren nu LIF.

Än mer fria än fälla när man inte är säker och det redan är PP.
2014-09-11, 19:35
  #65
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Säger soeedwaygossen Olden en gång till att Kylington är 17 år vet jag inte vad jag gör. Vi kommer att få höra detta till leda till grabben fyller 18

Det var som när Holmgren brukade kommentera DIF i Allsvenskan. "Janos Hari, ungraren, lånet från Modo".

Hade man kört någon slags drinking game och tagit en shot varje gång han kläckte ur sig det så hade man hamnat på akuten med alkoholförgiftning.
2014-09-11, 19:35
  #66
Moderator
Gromguttens avatar
Idiotdømning ger tändvätska. Också skall väl højdhopparn børja kompensera resten av matchen før fadäsen.
2014-09-11, 19:38
  #67
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Idiotdømning ger tändvätska. Också skall väl højdhopparn børja kompensera resten av matchen før fadäsen.

Tändvätska skulle inte sitta fel, missade första 6-7 minuterna men det har ju inte varit bländande spel såhär långt.
2014-09-11, 19:38
  #68
Moderator
Gromguttens avatar
Gissar att Tolle blir intervjuad i pausen.

Kass førstaperiod før bägge lag, mycket slarv, det var betydligt bättre i går när Europas bästa lag spelade.



Edit: Weeee, rätt på nått.
2014-09-11, 19:39
  #69
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Än mer fria än fälla när man inte är säker och det redan är PP.
Exakt, det var nog det jag ville säga. Nu kanske matchen avgörs på det där.. Trist.
2014-09-11, 19:39
  #70
Medlem
B-Dawks avatar
Hur fan kan tre domare inte se någonting?
2014-09-11, 19:40
  #71
Medlem
xurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Hur fan kan tre domare inte se någonting?

Det måste ju vara fyra som inte ser? Eller kan den fjärde inte reglerna?
2014-09-11, 19:41
  #72
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Exakt, det var nog det jag ville säga. Nu kanske matchen avgörs på det där.. Trist.
Asgött ju.

Ne men allvarligt, det jämnar ut sig. Jag lovar att säga så när vi får nåt skitdomslut mot oss....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in