Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Backa tre, fyra inlägg i tråden så ser du mitt svar. Men om vi tar filmen på "mittkolumnen" så tror jag vi ser hur stålet faller och lämnar ett cementdammoln efter sig i luften, men det är extremt svårt att se på den filmen. Jag tror inte vi ser alienteknologi, antigravitationsvapen, kall fusion, etc etc.
Fast faller den så är ju det enda rimliga att den faller neråt men där ligger ju all bråte så bör vara tekniskt omöjligt för att det inte faller åt sidan ser man ju tydligt. Vi ser ju som sagt direkt efter kollapsen att dessa kolumner ser tämligen stabila ut sen tappar dom helt plötsligt precis all hållfasthet och "dustifieras" till damm. Svårt att uppskatta men vi pratar ändå om 40 meter höga kolumner som står kvar. I botten av byggnaden skall inte något smält stål eller stål som tappat sin hållfasthet överhuvudtaget finnas, går det sönder där nere är det ju pga annan bråte som krossar stålet.
Du älskar ju att snömosa om vapen men det är bara våran åsikt i fråga du är intresserad av? Själva har du aldrig någon aning?
Tycker du det vi ser på filmerna ens är konstigt förresten? Vi kan ju börja där förresten för som vanligt är det väl meninglöst att försöka få er att lita på era egna ögon.