2014-09-07, 13:43
Medlem
HA hemliga gårdar i sydsverige:

http://www.expressen.se/kvallsposten/hells-angels-hemliga-gardar-i-sydsverige/
Citera
2014-09-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluppsker
Vad rör det här sig om?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19490296.ab

Tråd om händelsen: (FB) Man sönderslagen efter en utekväll i Vasastan i Göteborg

Förundersökningsprotokoll: http://www.fildirekt.se/dl/1409594955.pdf
Citera
2014-09-07, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Tyvärr är det svårt att argumentera mot någon/något som har gett sig jäveln på att hata HA... Men som jag tidigare skrivit... ALLA har rätt till sina åsikter och funderingar. Fula påhopp och trams är inte min grej.
För att hylla HA så oförblommerat måsta jag säga att du är väldigt snarstucken. Som en riktig liten prinsessa på ärten.

Jag hatar inte HA, inte på det sättet du tror i alla fall. Däremot hatar jag kriminella skitstövlar utan moralisk resning. Då går det inte att gilla HA. Men de var balla när de dök upp i Oakland en gång i tiden.
Citera
2014-09-07, 18:33
Medlem
peppargass avatar
[quote=Krapulant|50246124]För att hylla HA så oförblommerat måsta jag säga att du är väldigt snarstucken. Som en riktig liten prinsessa på ärten.

Förvisso är jag utav adlig börd....men prinsessa vill jag väl inte säga.

Det jag uppskattar med Dina kommentarer, det är stavning och meningsuppbyggnad är på sin plats. Det tyder på skärpt sinne.
(nej, jag ska inte fria... )
Citera
2014-09-07, 19:00
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Hur nära kontakt har man mellan olika länder. Skulle exempelvis Hanebuth vara en kändis även i Sverige (om han nu inte satt inne)?
Citera
2014-09-07, 20:06
Medlem
Här i Gbg skrattas det för fullt hur Hells Angels åter igen viker sig när en av deras medlemmar åker på däng offentligt och åter igen inget händer. Pinsamt inte konstigt att folk pissar på dem

Så fort det e raggar och Svenssons eller lallare utan backa up så viftar dom brett med vingarna och slår sig om bröstet.

Hells Angels göteborg ta tag i problemet nu då

Senast redigerad av vanto 2014-09-07 kl. 20:09.
Citera
2014-09-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Här i Gbg skrattas det för fullt hur Hells Angels åter igen viker sig när en av deras medlemmar åker på däng offentligt och åter igen inget händer. Pinsamt inte konstigt att folk pissar på dem

Så fort det e raggar och Svenssons eller lallare utan backa up så viftar dom brett med vingarna och slår sig om bröstet.

Ja, det är inte utan att man håller med dig lite grann här.
Men problemet verkar ju då vara att det är lite olika skrot och korn i gubbarna, beroende på
om vi pratar om HA Gothenburg, HA Goth Town eller HA West Rock City.

Ställde en fråga tidigare i tråden om de 3 GBG-chaptren är likvärdiga och jämbördiga eller om
HA Gothenburg har något (extra)att säga till om gällande ex.vis lirarna i Goth Town?

Utåt uppvisar man nog gärna en enad front och frid o fröjd, men jag håller för troligt att inte alla inom HA, egentligen är lika nöjda med hur klubben utvecklats och framställs i media.

Aftonbladet:
Citat:
Citat:

– "Det är inte säkert att det behöver bli någon vedergällning. De kan betrakta det som att det var välförtjänt, alltså att personen i fråga hade gjort sig förtjänt av att bli straffad på detta sätt"
Lars Öjelind, gängexpert på Rikskriminalpolisen
Senast redigerad av ophiaghushannah 2014-09-07 kl. 20:58.
Citera
2014-09-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto

Någon nämnde nått om att en person som var med i misshandeln är borta idag. Kan det inte ha något med detta att göra? Det är väll i alla fall inte uteslutet? Endast spekulationer och nyfikenhet från min sida och ska inte ses som något HA försvarstal.
Citera
2014-09-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerTerror
Någon nämnde nått om att en person som var med i misshandeln är borta idag. Kan det inte ha något med detta att göra? Det är väll i alla fall inte uteslutet? Endast spekulationer och nyfikenhet från min sida och ska inte ses som något HA försvarstal.

Vet inte vilket inlägg eller vilka uppgifter du syftar på, men det jag själv skrivit om saken, handlar mer om att den försvunne, utefter vad polisen kunnat uttyda från övervakningsfilmen,
inte deltog i misshandeln.

Citera
2014-09-07, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerTerror
Den försvunna mannen hade och har ingenting med misshandeln o göra så tyvärr HA kan inte rida på det och hans försvinnande har med något helt annat o gör det pågår ett internt krig i Angered mellan vissa individer.

Återigen tillbaka till ämnet

HA har 3 avdelningar och dem bry sig bara om raggare och dylikt men lämnar varandra i sticket när det e mer hårdföra nätverk ellet klubbar som e problemet. Titta på svineri mc då samarbetade hela nationen för att slå hjälp lösa raggare och familjefäder. Pinsamt pinsamt inse fakta gubben änglarna ger sig på och väljer sina fajter smart och säkert som vissa av er säger att ge sig på raggare och svineri mc och dylikt e smart. Att ge sig på blsttar och klubbar o nätverk som skiter i västen och HA är inte smart det e vad ni säger.
Senast redigerad av vanto 2014-09-07 kl. 22:49.
Citera
2014-09-07, 22:36
Medlem
Nu ska jag få detta klart för er att den Jere som är inblandad i bråket är JERE PAIC & inte Jere Pasic. . . Det är två helt olika personer. . .
Citera
2014-09-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Nu ska jag få detta klart för er att den Jere som är inblandad i bråket är JERE PAIC & inte Jere Pasic. . . Det är två helt olika personer. . .

Vem, i tråden har pratat om någon Pasic?

Sedan undrar jag vad du har för källa på att Jere Paic var inblandad i bråket?

Citat:
"Jere kommer in efter 1:43 och går direkt till höger och försvinner ur bild. Jere har en mörk
jacka med ett vitt märke på vänstra bröstet samt jeans på sig. Han passerar i bild igen 2:06
och går över till vänstra sidan och stannar snett till vänster om utgången (i bildens riktning)
och tittar på bråket. Sedan går han ut efter en stund"
.
Senast redigerad av ophiaghushannah 2014-09-07 kl. 23:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in