Citat:
Ursprungligen postat av
mr.law
Har deerskin bevisat att det inte funkar med vitlök eller har någon i tråden fått det att funka?
Gärna bildbevis före och efter.
Jag testade med vitlök för flera år sedan, fick stora brännsår på området runt om födelsemärkena, och inget hände med dem. Vitlöken måste ha frätt på huden. Brännsåren blev till ärr som försvann efter ca 4 år. Helt värdelöst. Kanske gjorde något fel.
DÄREMOT är jag helt frälst på äppelcidervinäger. Youtubea "apple cider vinegar mole" och kolla instruktions- och resultatvideos.
Jag hade två hudfärgade utstående märken i ansiktet samt två släta leverfläckar på bröstet som jag testade detta på. Gjorde enligt följande:
1. Smörj in huden runt omkring med vaselin eller annan fet kräm så att vinägern inte kan fräta på huden.
2. Ta en bomullstuss och doppa i äppelcidervinäger, lägg på födelsemärket och tejpa fast med kirurgtejp. Detta gör du på kvällen och sover med det. Ta bort på morgonen och upprepa ca 4 nätter till.
Märket blir mörkare och mörkare för varje dag, som om det dör inifrån liksom. Viktigt att absolut inte pilla! Till slut blir det som en sårskorpa som ramlar bort av sig själv efter ytterligare några dagar. De utåtstående i ansiktet blev helt släta, inga ärr eller någonting. De släta födelsemärkena blev det som en pytteliten grop efter. Syns knappt!
På de släta födelsemärkena tog jag en nål och skrapade lite på ytan,
inte så att det börjar blöda utan bara för att punktera det översta hudlagret så att äppelcidervinägern tränger ner. På de som stod ut behövdes inte det.
Har aldrig fått så bra resultat varken hos kirurg eller diverse laser-kliniker. FRÄLST! Är även grymt bra att använda äppelcidervinäger som ansiktsvatten om man har dålig hy, jag blev av med min feta hy tack vare den. Det ska även göra underverk mot acne och acneärr! Man stinker piss i ansiktet när man ska sova, men det var det värt.