2014-09-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Man kan ju vara "starkast" på flera sätt....men det är ju mitt synsätt. Att vara smart och kriminell gör ju allt lite mer roligare kanske.
Tro du folk e kriminella för att det e roligt. Väx upp fan.
Citera
2014-09-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Gå tillbaka till & slicka BMCs röv för det är du ganska känd för här på Flashback. . Sluta lek som om du kan något lilla springis! Du är ett skämt & påstår du kan allt om alla kriminella i Göteborg men inse nu att jag säger det till dig DU KAN INTE ETT SKIT & TROR DU VET ALLT. . .
Vet en hel del mer en du lilla kyckling filé.

Du och jag vet att inget har hänt och du och jag vet att inget kommer o hända.
Dessa personer tillhör inte Albanerna en bröderna som e söner till naser offret tillhör HA och om dom skulle tillhöra albanerna vem bry sig OG , Backa , Ali Khan , BMC brydde sig inte om det var Albanerna eller Naser.
Citera
2014-09-05, 17:14
Medlem
peppargass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Tro du folk e kriminella för att det e roligt. Väx upp fan.

Hur gammal måste jag vara då? Kriminalitet kan vara adrenalinhöjande, och minst lika roligt som att hoppa fallskärm. Tror inte folk är kriminella för att det är roligt...men jag tror många har det roligt som kriminella.
Citera
2014-09-05, 18:42
Medlem
neggerschwartzs avatar
Utpressning i samband med lgh renovering.. en man 32 år tillhör Red Devils. Använt klubbmärken när han pressade på pengar.

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2480938-ha-medlem-anhallen-for-utpressningsforsok
Citera
2014-09-05, 19:04
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppargas
Är det vad allt handlar om? Kukmättning, dvs vem som är starkast? Smartast överträffar oftast starkast... Ett praktexempel är Vietnamnkriget... Jänkarna åkte dit och trodde att dom skulle fixa det lätt mot folk beväpnade med bambukäppar...men tji fick dom. Du har helt rätt i att samhället gör allt i sin makt att genom lagstiftning osv göra det svårt för olika sorters sammanslutningar.

Jänkarna tog i alla fall fighten! Säger man inte ifrån så kommer alla att tro att dom kan blåsa en och till slut så gör man inga pengar.

Sen allt tjöt om att HA är störst i Europa och krigar där nere "hela tiden", det spelar ingen roll det är dom tre Göteborgs avdelningarna vi pratar om och dom får lösa sina problem själva så länge det inte kommer order ifrån högre ort precis som på 90-talet men det är ingen risk att det skulle hända.
Citera
2014-09-05, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Gå tillbaka till & slicka BMCs röv för det är du ganska känd för här på Flashback. . Sluta lek som om du kan något lilla springis! Du är ett skämt & påstår du kan allt om alla kriminella i Göteborg men inse nu att jag säger det till dig DU KAN INTE ETT SKIT & TROR DU VET ALLT. . .

Du och din mamma vet allt? Du är så tuff som vet saker. Det du är känd för här på flashback är att du slickar rent mellan din pappas skinkor varje dag.
Citera
2014-09-06, 00:11
Medlem
VistaBlacks avatar
sorry om detta vart uppe tidigare...
mega i dokumentär!
https://www.youtube.com/watch?v=OUuWMOyEx88
Citera
2014-09-06, 01:07
Medlem
johnthedickholmess avatar
ja, vad hände med Mega? Är han fortfarande på rymmen?
Citera
2014-09-06, 03:06
Medlem
Tydligen så finns R&W i Gävle. Det skulle jag ha jävligt klart för mig när jag "tog" någons plats på krogen xD Sure att man kör på stilen "Om du dissar mig då jävlar" Men då kan man ju visa någon tillbaka om man vill ha någon
Citera
2014-09-06, 03:57
Medlem
neggerschwartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ja, vad hände med Mega? Är han fortfarande på rymmen?
Yes det är han.
Han blev utkastad.
Pga obetalda skulder.
Citera
2014-09-06, 14:10
Medlem
CloseShaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neggerschwartz
Utpressning i samband med lgh renovering.. en man 32 år tillhör Red Devils. Använt klubbmärken när han pressade på pengar.

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2480938-ha-medlem-anhallen-for-utpressningsforsok
Haha, vilken jävla loser. Finns rd kungälv ens kvar? Eller tillhör tönten gbg?
Citera
2014-09-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neggerschwartz
Yes det är han.
Han blev utkastad.
Pga obetalda skulder.
Tror ingen kunde tro att han skulle bli en golare som gjorde böcker. Blir fan illamående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in