2014-08-23, 16:23
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Finner det fortfarande lika komiskt.

http://www.expressen.se/noje/har-visar-lackberg-och-skold-sin-karlek/

http://y.cdn-expressen.se/images/2014/08/11/b20e0262c6c44d4ca397279b913ad090/4x3/645@70.jpg
http://y.cdn-expressen.se/images/2014/08/11/c1e5441b021c47879c52b791e93fb364/4x3/645@70.jpg

Äh men va fasen... det är klart att Camilla L är värt lite fast ungt kött som det förmodligen är lite fart på i sänghalmen istället för någon trött lönnfet gubbjävel i hennes egen ålder. Någon fördel ska hon väl ha för att hon är rik, berömd och framgångsrik
Citera
2014-08-23, 18:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Äh men va fasen... det är klart att Camilla L är värt lite fast ungt kött som det förmodligen är lite fart på i sänghalmen istället för någon trött lönnfet gubbjävel i hennes egen ålder. Någon fördel ska hon väl ha för att hon är rik, berömd och framgångsrik

Nja... Klart att hon ska umgås och knulla med vem hon vill, men varför exponerar hon sig på nätet som hon gör?

Varför?

Om man jämför henne med hennes kvinnliga författarkollegor, Ljungstedt, Lindell, Rudberg m.flera så är det både pinsamt och lite äckligt att hon exponerar sig som hon gör.
Citera
2014-08-23, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Nja... Klart att hon ska umgås och knulla med vem hon vill, men varför exponerar hon sig på nätet som hon gör?

Varför?

Om man jämför henne med hennes kvinnliga författarkollegor, Ljungstedt, Lindell, Rudberg m.flera så är det både pinsamt och lite äckligt att hon exponerar sig som hon gör.

Rudberg är på samma nivå men bara mer överklass.
Citera
2014-08-31, 17:29
Medlem
"Näthånas". http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article19451867.ab?teaser=true
Citera
2014-08-31, 19:24
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
"Näthånas". http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article19451867.ab?teaser=true

Men snälla Camilla...

Här har vi ännu ett exempel på bevis för var nånstans folk lever sina liv.

Om det är så hemskt att "näthånas", har de funderat på att undvika sådana
diskussionsplatser då?
Camilla är någorlunda berömd i Sverige, men jag kan inte föreställa mig
att hon är så berömd, att information om henne dyker upp på var och varje hemsida man besöker.

Om det skulle visa sig vara så att hon och hennes pojkvän sitter och googlar varandras namn,
för att få veta allting som skrivs om dem,
så låter det snarare som om de lider av någon slags narcissism.

Skulle det vara så att de får informationen via spanande släktingar och anhöriga,
då är de bra oförskämda som springer och säger sånt till paret.

Läser du den här tråden, Camilla?
Citera
2014-08-31, 19:28
Medlem
Mooons avatar
Ja, det är förjävligt med kvinnor som inte har vett att hålla sig i bakgrunden. Så jobbigt att deras framgångsrika liv exponeras rakt i ansiktet. Det är verkligen äckligt när det gäller kvinnor, annat med män såklart ...

Citat:
Ursprungligen postat av P55
...Om man jämför henne med hennes kvinnliga författarkollegor, Ljungstedt, Lindell, Rudberg m.flera så är det både pinsamt och lite äckligt att hon exponerar sig som hon gör.
Citera
2014-09-01, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Men snälla Camilla...

Här har vi ännu ett exempel på bevis för var nånstans folk lever sina liv.

Om det är så hemskt att "näthånas", har de funderat på att undvika sådana
diskussionsplatser då?
Camilla är någorlunda berömd i Sverige, men jag kan inte föreställa mig
att hon är så berömd, att information om henne dyker upp på var och varje hemsida man besöker.

Om det skulle visa sig vara så att hon och hennes pojkvän sitter och googlar varandras namn,
för att få veta allting som skrivs om dem,
så låter det snarare som om de lider av någon slags narcissism.

Skulle det vara så att de får informationen via spanande släktingar och anhöriga,
då är de bra oförskämda som springer och säger sånt till paret.

Läser du den här tråden, Camilla?

Läckbergs näthån mot sina x och andra har hon minsann inget problem med?
Trycka ner MM i skoskaften gång efter gång i media och på nätet.
Efter ett antal salvor lägger Läckberg sedan ut bilder från vänskapskretsen för att tydligt visa att även de tagit avstånd från MM.
-Mår illa av den storögda dominan.
Citera
2014-09-01, 00:36
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Ja, det är förjävligt med kvinnor som inte har vett att hålla sig i bakgrunden. Så jobbigt att deras framgångsrika liv exponeras rakt i ansiktet. Det är verkligen äckligt när det gäller kvinnor, annat med män såklart ...

Det är minst lika pinsamt när Magnus Hedman går ut och exponerar sig på det sättet. Det har väldigt lite att göra med kön, även om galna tokfeminister gärna vill få det till det.
Utan det har att göra med hur man fläker ut sitt liv till allmän beskådan och sen grinar som ett barn när man stöter på folk som tycker man är löjligt.

Camilla Läckberg skriver i mitt tycke mediokra böcker och springer till tidningen i var och varannan sekund för att prata om någon obetydlig del av sitt livsdrama. Då får man även stå ut med att man möter på människor som tycker det är löjligt.
Citera
2014-09-01, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Det är minst lika pinsamt när Magnus Hedman går ut och exponerar sig på det sättet. Det har väldigt lite att göra med kön, även om galna tokfeminister gärna vill få det till det.
Utan det har att göra med hur man fläker ut sitt liv till allmän beskådan och sen grinar som ett barn när man stöter på folk som tycker man är löjligt.

Camilla Läckberg skriver i mitt tycke mediokra böcker och springer till tidningen i var och varannan sekund för att prata om någon obetydlig del av sitt livsdrama. Då får man även stå ut med att man möter på människor som tycker det är löjligt.

Fast det är ju fan smart...då kommer folk ihåg en, och då säljer man mer böcker...CL har ingen anledning att ligga lågt, DET skulle vara dumt!
Citera
2014-09-05, 23:38
Bannlyst
CL är känd för att hoppa i säng med var och varannan.
Helt klart störd sexualitet.
Vad jag hört så har damen låtit de flesta i sin bekantskapskrets doppa.
Citera
2014-09-06, 00:44
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirakelspektakel

Vadå hört? Det är väl bara bra om hon får ligga.
Citera
2014-09-06, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirakelspektakel

En kvinna horar.
En man tar chansen.

Man borde rösta på FI när man läser er konservativa kvinnosyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in