2014-09-05, 18:24
  #37
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theKGS
Den svenska drogpolitiken är väl knappast "kulturmarxistisk"?

Jag bestrider inte att politiken är konservativ avseende bevarandet av status quo. Faktum är dock att Bejerot grundlade den svenska narkotikapolitiken efter "tio års mycket intensiva studier i marxism och socialism". Han marknadsförde därtill sin skapelse med argumentet att "det finns en avgörande kvalitativ skillnad" mellan hans egna och andra politiska alternativ, i vilket han hänvisade till sin "bakgrund i marxistisk dialektik". Svaret på din fråga är alltså givet att svensk narkotikapolitik är fast förankrad i kulturmarxism. Det är också förståeligt att många sverigedemokrater inte vill kännas vid detta.
Citera
2014-09-06, 09:47
  #38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Jag bestrider inte att politiken är konservativ avseende bevarandet av status quo. Faktum är dock att Bejerot grundlade den svenska narkotikapolitiken efter "tio års mycket intensiva studier i marxism och socialism". Han marknadsförde därtill sin skapelse med argumentet att "det finns en avgörande kvalitativ skillnad" mellan hans egna och andra politiska alternativ, i vilket han hänvisade till sin "bakgrund i marxistisk dialektik". Svaret på din fråga är alltså givet att svensk narkotikapolitik är fast förankrad i kulturmarxism. Det är också förståeligt att många sverigedemokrater inte vill kännas vid detta.

Det där var bara för att öststaterna skulle kunna dra in hårdvaluta.
Citera
2014-09-06, 11:02
  #39
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponnylover99
Det där var bara för att öststaterna skulle kunna dra in hårdvaluta.

Exakt vad anser du var "för att öststaterna skulle kunna dra in hårdvaluta"?? Att Bejerot och hans RNS grundlade den svenska narkotikapolitiken i kulturmarxism?? Vad för slags hårdvaluta menar du att öststaterna dragit in på den kulturmarxistiska drogpolitik som i decennier förts i Sverige??
Citera
2014-09-08, 21:16
  #40
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Vad är diskussions underlaget?

Det framgår ganska tydligt att dom inte är intresserade[i första inlägget tom]
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in