2014-09-05, 17:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sremla
Knapp lönt att bemöta.
Känner du till något om omständigheterna? Tror du att hennes "riktiga natur" är dödsnazist? Att hon går runt med armbindel på dagarna.
Jag vill inte låta elitistisk men nivån är för låg här - blir nog att hålla sig till de lite mer slutna forumen framöver...
Näe, det tror jag faktiskt inte att hon gör, jag är väldigt säker på att hon inte gör det. Men det är Flashback och horden av dumma idioter är legio. Då blir nivån låg ibland. Med det sagt är det självklart att hon ska avgå.
Citera
2014-09-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Men varför i helvete har man en nazist-armbindel hemma?
Var köper man sådana? Varför har någon införskaffat denna? Onekligen besvärande.

På min favoritkrog i Bangkok har man ett stort porträtt av Adolf Hitler upphängt på herrtoaletten. Killen som jobbar i en coffee-shop jag brukar besöka i Chiang Rai brukar vara iklädd en T-shirt med stort vitt hakkors på röd botten. Funkar i Asien, ingen bryr sig. Men i Sverige och Europa? Tyder på att någon har en skruv lös.

.

Samma i Indonesien, caféer med nazistiska teman, hela den ursprungliga Indonesiska kulturen är utrotad pga kulturdöden som drabbade dem pre- och post-ww2, allt med sionisternas goda minne.

Skruvar lösa sker när begreppen blandas och skakas så ingen vet vad som är upp eller ner längre. För tydlighetens skull; sionism ÄR nazism. Ingen tvekan. Sionisterna skapade nazismen, ingen tvekan.

Titta på EDL. De har en judisk falang. Slump?

Nu vaknar vi, allihop! Häng för tusan ut SD som den infiltrationsorganisation den är. SD har ingenting i Norden att göra, lika lite som sionist-agenten Breivik. Ut med skiten.
Citera
2014-09-05, 17:17
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juholt69
Absolut. Eller så kanske hon blev tvingad? Hon har erkänt. Bara gilla läget.

Tvingad blev hon nog inte men poängen är att armbindeln inte nödvändigtvis var hennes egen.
Citera
2014-09-05, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Okej, rasism och nazism är de smaskigaste synderna man kan läsa om?
Vad är värst; Ha på sig en nazi-bindel eller våldta?

Hjärntvätten är värst. Nazi-ideologi är hjärntvätt.
Citera
2014-09-05, 17:18
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Ja, innan hon bad om ursäkt, ja.

Läs innan ni postar, dumskallar!

Det var alltså ok att påstå att bilden var manipulerad innan hon bad om ursäkt. Undrar vem som är den störste dumskallen här.
Citera
Medlem
juholt69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Okej, rasism och nazism är de smaskigaste synderna man kan läsa om?
Vad är värst; Ha på sig en nazi-bindel eller våldta?

Nu pratar vi om att SD har en överrepresentation av medlemmar som står för rasistiska och/eller nazistiska åsikter och att partiet försöker dölja det. Håll dig till ämnet tack!
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juholt69
Absolut. Eller så kanske hon blev tvingad? Hon har erkänt. Bara gilla läget.
Var bindeln hennes? Tror inte det.
Tog hon själv korten? Självklart inte.
Gav hon själv bilderna till Expressen/Expo? Självklart inte.
Citera
2014-09-05, 17:19
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Tvingad blev hon nog inte men poängen är att armbindeln inte nödvändigtvis var hennes egen.
Och?

Ett räkne...tankeexempel: Hade du varit lika tolerant om en imam burit en isis tischa med en bränd svensk flagga? Hade du brytt dig om huruvida det varit hans eller ej? Hade du haft någon som helst förståelse för om han skojat? Nej. Det hade du inte.
Citera
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Partiet har ju tydliggjort detta och det är just därför hon borde ha fått stanna.
Jaha, isåfall kanske hon kunde få stanna.. Dock är Expos/PK-medias makt lite för stor i dagsläget för att detta skulle vara möjligt..

SD måste tänka valstrategiskt..
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Du utgår från att armbindeln är hennes egen, själv tycker jag att det känns betydligt mer rimligt att någon polare till henne tagit med den till festen.

Nej, det gör jag inte. Men att någon i ett kamratgäng -- av okända skäl -- är innehavare av en nazist-armbindel är mycket märkligt för mig och det stör mig en smula. Jag känner ingen som skulle komma på idén att ikläda sig en sådan armbindel, inte på fyllan, inte på skämt, aldrig. Jag är uppriktigt intresserad av varför någon överhuvudtaget har tillgång till en armbindel av detta slag.

Antagligen en generationsfråga. 20-åringar idag har sannolikt ett helt annat förhållningssätt till nazismen och världskriget jämfört med oss som var unga decennierna efter kriget.

.
Senast redigerad av Månsan 2014-09-05 kl. 17:25.
Citera
Medlem
juholt69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svizzera
http://www.independent.co.uk/migration_catalog/article6138478.ece/alternates/w620/Prince%20Harry.jpeg

Tycker detta är lika vidrigt, men jag tror knappast att det är någon stor skara människor som har dessa vidriga symboler liggande hemma. Men du kanske inte håller med?
Citera
2014-09-05, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Håller med. Viktigt nu att SD visar sitt fulla stöd till tjejen och inte försöker lisma med och krypa för media. Man måste få lov att göra en dum fyllegrej när man är ung utan att få sin karriär spolierad.

Det är alldeles för mkt nu. De andra partier sköter sig ju uppenbarligen mkt bättre än SD.
När hon var ung?? 2012! 2 år sedan! "när man var ung".. Dummaste jag hört sedan min konfirmation. Hon är 20 nu och då var hon 18, spela roll, 2 futtiga år hit och dit.
Det hade varit en grej om hon var 14. Men nu var det bara 2 år sedan och dessutom var hon vuxen vid tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in