2014-09-04, 17:05
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ungefär så jag upplevde det... Men det är ju fortfarande Lyrica, ruslängden borde väl egentligen inte påverkas?

Ruslängden upplevs som längre om man får i sig mer ju.

Jag fick tyvärr samma, om inte bättre effekt, av Lasses pregabalin. Undrar om GL har importerat en racemix?
Citera
2014-09-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Ruslängden upplevs som längre om man får i sig mer ju.

Jag fick tyvärr samma, om inte bättre effekt, av Lasses pregabalin. Undrar om GL har importerat en racemix?

ja nya batchen är helt klart sämre, tråkigt.
Citera
2014-09-04, 20:40
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ungefär så jag upplevde det... Men det är ju fortfarande Lyrica, ruslängden borde väl egentligen inte påverkas?

Kineserna fick väl fel på rustids-molekylen i sitt labb.

Känner även av att jag får lite ångest ibland med denna batchen, verkligen skillnad mellan förra där man inte har en tanke på ångest medans denna kan jag få perioder där jag krampnojjar och har lite allmän ångest ett tag, går över om jag sysselsätter mig men får aldrig det med riktig lyrica.
Citera
2014-09-05, 00:07
Medlem
Tja

Är ganska så flöddrad på benso ikväll och kommer utan tveka va en del efter-go flöddrar imorn när jag vaknar. Tänkte ta lyrica imorn men vet inte riktigt om jag kommer få någon effekt eller de dubbla, eller what the fauck kommer hända ! Newb fråga i know

Uppskattar snaba svar vänner

peace
Citera
2014-09-05, 09:14
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Tja

Är ganska så flöddrad på benso ikväll och kommer utan tveka va en del efter-go flöddrar imorn när jag vaknar. Tänkte ta lyrica imorn men vet inte riktigt om jag kommer få någon effekt eller de dubbla, eller what the fauck kommer hända ! Newb fråga i know

Uppskattar snaba svar vänner

peace

Du kommer få bra effekt från Lyrican, förutsatt att du inte har årets jävla tolerans.
Citera
2014-09-05, 09:47
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Kineserna fick väl fel på rustids-molekylen i sitt labb.

Känner även av att jag får lite ångest ibland med denna batchen, verkligen skillnad mellan förra där man inte har en tanke på ångest medans denna kan jag få perioder där jag krampnojjar och har lite allmän ångest ett tag, går över om jag sysselsätter mig men får aldrig det med riktig lyrica.

Word alltså! Vadfan, jag får också ångest av denna batchen! Har testat tre gånger nu. Polaren köper från både GL oc Swepregabalin medan jag köper kapslar.

Hur som helst: idag har jag tagit 4x300mg, i russyte. Jag har i ungefär en månad legat på 2x300mg/dag så 1200mg bör göra mig riktigt skön.

Med GL:s batch så fick jag ångest och jag upplevde de 1200mg jag tog som 600-900mg av Pfizers original. Så jag gissar på att denna "fulbatch" ligger mellan 60-70% vad gäller potensen.

Nu, med 1200mg av Pfizers produkt i systemet, mår jag som förväntat: skön som fan, uppåt och euforisk.

Något är fel med GL:s nuvarande batch. Jag upplevde en bättre effekt på Lasses batch (swepregabalin.net), MEN man måste (som tidigare sagt) lösa upp det pulvret i varmt vatten.
Citera
2014-09-05, 09:54
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Word alltså! Vadfan, jag får också ångest av denna batchen! Har testat tre gånger nu. Polaren köper från både GL oc Swepregabalin medan jag köper kapslar.

Hur som helst: idag har jag tagit 4x300mg, i russyte. Jag har i ungefär en månad legat på 2x300mg/dag så 1200mg bör göra mig riktigt skön.

Med GL:s batch så fick jag ångest och jag upplevde de 1200mg jag tog som 600-900mg av Pfizers original. Så jag gissar på att denna "fulbatch" ligger mellan 60-70% vad gäller potensen.

Nu, med 1200mg av Pfizers produkt i systemet, mår jag som förväntat: skön som fan, uppåt och euforisk.

Något är fel med GL:s nuvarande batch. Jag upplevde en bättre effekt på Lasses batch (swepregabalin.net), MEN man måste (som tidigare sagt) lösa upp det pulvret i varmt vatten.

Någon ångest får inte jag av GL's nya batch iaf. Dock mycket mindre effekt trots stor mängd pulver.

Har tagit över 2g idag för att orka med en CS-AT och jag märker knappt av det hittills. Visst, jag har byggt upp en tolerans (som jag kommer döda genom att ha en vit dag imorgon), men jag tycker nog fan jag borde känna av det mer ändå.

Men, Lyrica-känslan finns fortfarande kvar i GLs pulver. Man behöver bara ta ganska mycket mer. Nåja, kanske blir apoteksvaror nästa gång om inte GL får in en bättre batch igen.
Citera
2014-09-05, 11:02
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Någon ångest får inte jag av GL's nya batch iaf. Dock mycket mindre effekt trots stor mängd pulver.

Har tagit över 2g idag för att orka med en CS-AT och jag märker knappt av det hittills. Visst, jag har byggt upp en tolerans (som jag kommer döda genom att ha en vit dag imorgon), men jag tycker nog fan jag borde känna av det mer ändå.

Men, Lyrica-känslan finns fortfarande kvar i GLs pulver. Man behöver bara ta ganska mycket mer. Nåja, kanske blir apoteksvaror nästa gång om inte GL får in en bättre batch igen.

Ja, egentligen tjänar man på att köpa kartor för 320-340kr/st - man vet vad man får liksom. GL brukade fan ha Pfizer-klass på sina varor. Ren Pfizer-klass.
Citera
2014-09-05, 16:24
Medlem
Citat:

Har du aldrig tänkt på att lägga ner? du lär få en djävulsk at på dessa doser dagligen?
Citera
2014-09-05, 19:03
Medlem
CompleteControls avatar
Vem har bäst batch nu då, LL eller GL? Sugen på att lägga en beställning.
Citera
2014-09-05, 20:00
Medlem
narkis avatar
Bara jag som får för sig att man ska få kramper när som helst på Lyrica?
Menar då vid 300-600mg utan tolerans.

Upplever dessutom AT och dåligt mående redan efter 2 dagars käkande av 300mg.
Det här verkar reta upp GABA-receptorerna duktiga tag (varit bensoberoende).
Citera
2014-09-05, 20:44
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Bara jag som får för sig att man ska få kramper när som helst på Lyrica?
Menar då vid 300-600mg utan tolerans.

Upplever dessutom AT och dåligt mående redan efter 2 dagars käkande av 300mg.
Det här verkar reta upp GABA-receptorerna duktiga tag (varit bensoberoende).

Vissa är mer känsliga för kramper på Lyrica än andra. Jag var högdosberoende men råkade aldrig ut för kramper en enda gång. Däremot vet jag vissa som har fått kramper ett flertal gånger och då på relativt låga doser.

Värt att veta är att kramprisken blir större om man kombinerar med CS.

Om du varit torsk på benso innan tycker jag du ska se upp för att skapa ett beroende till Lyrica. Försök bara äta det ibland. Avtändningen på Lyrica är hemsk så ta det lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in