Citat:
Ursprungligen postat av
Emma77Linn
Eftersom hon är 17 vid tillfället är det en skitsak och jag tycker det är oansvarigt av media att förstöra en ung kvinnas tillvaro. Det hade varit mer ansvarstagande om, de på grund av hennes ålder, skickat över bilderna till henne/sd och sagt detta finns. Så hade situationen kunnat hanteras på ett mer mänskligt sätt.
För det första. Politik är inte mänskligt. Var kommer den märkliga föreställningen ifrån?
För det andra. Det är väl inget konstigt med att hon bara hoppar av och börjar studera, bildar familj och gör en politisk comeback vid säg 35 års ålder. Ingen blir förstörd av att få sig en rejäl åthutning eller markering ibland. Oftast gör det bara gott.
Det är inte en skitsak vad man har gjort endast några år tillbaka.
Är man dessutom ett förstanamn på en kommunlista i en relativt stor kommun så måste man också visa på ett moget ansvarstagande och ett fläckfritt förflutet.
(OT, Jag skulle vilja ha en betydligt större utrensning bland alla politiker som har erkänt att de har rökt hasch, varit småkriminella tidigare etc. etc. Det finns t.o.m svenska ministrar och partiledare som erkänner haschrökande!

Det är så att man vill spy.)
Att det flyger spån när man hyvlar är för mig självklart!