• 1
  • 2
2014-09-05, 04:17
Bannlyst
Frågan är tänkt till män som håller sina kvinnor på halster. På Flashback läser jag ofta om hur alltid männen ska ta initiativ för att få sex med kvinnan aldrig tvärtom. Men hur fungerar det för er som har en kvinna eller haft när ni inte visar att ni vill ha sex med henne. Hur länge kan ni avstå från att visa att ni (män) inte är sugna på henne? Kan en vanlig kvinna till exempel avstå från sex i längre perioder och hur bra för psyket är det för kvinnor?

Hur blir kvinnan om hon inte fått något sex på kanske ett år, att ingen man rört henne på länge och hur tar detta sig uttryck i hos kvinnan. Frågan gäller egentligen om en kvinna kan längta till att få kuk lika mycket som mannen vill ha fitta och hur denna längtan hos kvinnor tar sig uttryck?
Citera
2014-09-05, 04:24
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Hur kåta är kvinnor egentligen som inte fått något på länge?
Förmodligen kåta
Citera
2014-09-05, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IHateThisPlanet
Hur kåta är kvinnor egentligen som inte fått något på länge?
Förmodligen kåta
Så kåta att de kan visa intresse för vem som helst?
Citera
2014-09-05, 05:28
Medlem
Ju längre man går utan sex ju mindre lust får man (Gäller båda könen). Det är iaf min erfarenhet av alla som inte är tonåringar längre.
Citera
2014-09-05, 07:09
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Frågan är tänkt till män som håller sina kvinnor på halster. På Flashback läser jag ofta om hur alltid männen ska ta initiativ för att få sex med kvinnan aldrig tvärtom. Men hur fungerar det för er som har en kvinna eller haft när ni inte visar att ni vill ha sex med henne. Hur länge kan ni avstå från att visa att ni (män) inte är sugna på henne? Kan en vanlig kvinna till exempel avstå från sex i längre perioder och hur bra för psyket är det för kvinnor?

I ett förhållande tar kvinnor också initiativ.
Ja, även de blir kåta av avhållsamhet.
Citera
2014-09-05, 08:07
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Helt individuellt, finns ju de som väljer att leva utan sex helt och hållet och dom verkar må bra och har väl hittat annat att stimulera sig med i vardagen än att ha sex. Har svårt att tro att man kan hård dra en linje och fackindela våra sexuella lustar beroende på utrustning men såklart finns EN detalj att ta hänsyn till under oljebytet blir många kvinnor betydligt mer kåta...

Skriver du uppsats i tanke på dina formulärfrågor?

Förövrigt är det väl mer en sköna numera att det bara är män som tar intiativ? jag blir mörkrädd om du tror att kvinnor i allmänhet bara ligger som ett köttstycke och tar emot metervis av kuk?
Citera
2014-09-05, 10:05
Medlem
Själv är jag 19 år och kan säga att jag blir extremt kåt när jag varit utan sex en längre tid!

Just nu dejtar jag en kille men vi har inte haft sex än, vi har inte träffats så länge. Men om vi sitter och fikar eller gör något annat alldagligt och han bara lägger sin hand på mitt lår så vill jag ta honom där och då, så illa är det!

Jag skyller på min ålder eller så är jag bara väldigt kåt helt enkelt
Citera
2014-09-05, 10:56
Medlem
Drinkycrows avatar
Ett exs morsa hade inte haft sex på 6 år men hade kille. Hon lyckades ligga med mig ett antal gånger för att jag var för full. Det var under en lite mer dekadent period. Gissningsvis är de skitkåta om man väcker den känslan hos dem. De har tappat respekt för sig själva och sin partner gissningsvis.

De gånger jag varit med gifta kvinnor är de oftast besvikna på mannen antingen i sängen eller känslomässigt. Det är bara att vara det de vill vara och diskret så är alla nöjda. De behöver det, ni behöver det. Se bara till att göra dem fucking nöjda och inte sabba för andra mer ambitiösa unga män.

Om vi ska snacka skuld så är det parnormen vi hjärntvättas av och männens fel. Jag har haft problem med sex med någon tjej men då har det varit en vecka vi inte kännt för det. När man väl blir sugen får man bara väcka kåtheten. Människor är rätt enkla på den punkten.
Citera
2014-09-05, 12:02
Medlem
Katzyns avatar
Alltså menar du nu att killen NEKAR sin tjej sex, eller menar du bara att han inte tar initiativ?

Blir jag kåt tar jag initiativ till sex. Skulle min kille konstant avvisa mig över en längre period skulle jag tappa intresset för att ha sex med honom. Så småningom skulle jag hitta någon annan att knulla med.

Om du menar att han bara inte tog några initiativ till sex alls så är det så att sex är ungefär som socker, åtminstone för kvinnor. Desto mer man får desto mer sugen blir man och vise versa. Dvs, min lust att knulla med honom skulle minska och lägga sig på en lägre nivå om vi mer sällan hade sex.
Citera
2014-09-05, 13:20
Medlem
Damariss avatar
Jag kan "låta bli" in tjej i dagar/veckor utan att nåt hænder. Hon tar aldrig intiativ till sex, bara till att klaga på att jag inte gør det.

Detta stør mig ganska mkt. Jag ønskar också att ibland vakna av ett suprsie blowjob på morgonen. HALLÅ SUG MIN KUK KVINNA?!
Citera
2014-09-05, 13:40
Medlem
Tre dagar högst en vecka får man ju högst vänta. Det kan vara hett...
Men efter en vecka så finns ju risken att kvinnan upptäcker att det finns andra saker i världen som kan verka viktiga. Har kompisar som inte har haft sex, med andra, på flera år för att de upptäckte att onani var bättre än sex.

Scary stuff. Personligen så brukar jag känna att mitt monster lägger sig efter två veckor typ.

Liggliggligg så mkt ni kan
Citera
2014-09-06, 12:43
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Blir jag kåt tar jag initiativ till sex. Skulle min kille konstant avvisa mig över en längre period skulle jag tappa intresset för att ha sex med honom. Så småningom skulle jag hitta någon annan att knulla med.

Är det okej om en man gör samma sak? En man som är ledsen för att han inte får tillräckligt med sex med sin partner kallas ju ofta för svin och att han inte respekterar henne. Detta verkar ju så vanligt att det nästan känns otroligt, min gamla chef berättade att i hans ålder (45-50 år) är det lättare att ha sex med en gift kvinna än en singel. Man blir ju nästan mörkrädd. Å andra sidan är jag inte för jämställdhet och anser att mannen inte förtjänar sin kvinna om han inte kan tillfredställa henne!

Får mig att tänka på Magnus Ugglas låt Testosteron.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in