2014-08-20, 15:40
Medlem
sandra92s avatar
Vad sägs om RP på meta-saften? är de gött eller bara värdelöst?
Frågar för är för feg för att testa o vill inte ha ngt till spillo om de inte skulle ge en ett skit..
Citera
2014-08-23, 03:25
Medlem
Silverfangs avatar
Har varit ren på opiater i 2-3 veckor och nu när abstinensen släppts har jag tagit 150 mg under 4 dagar. Kommer jag få abs på igen nu pga detta misstag? Och hur länge syns det på drogtest? Lämnar prover ibland.
Citera
2014-08-23, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfang
Har varit ren på opiater i 2-3 veckor och nu när abstinensen släppts har jag tagit 150 mg under 4 dagar. Kommer jag få abs på igen nu pga detta misstag? Och hur länge syns det på drogtest? Lämnar prover ibland.

Ja du kommer att få at efter det. Krävs att du är ren bra mycket längre och låter hjärnan återställa sig för att kunna ta igen ett par dagar utan at, så är det för mig iaf.

Är det många här som har metadon utskrivet mot smärta? Fick det nu av läkaren, bad om högre dos oxy men istället skrev han ut 20mg metadon som jag ska ta en gång om dagen mot smärta. Vad har ni som har det utskrivet för dosering? På fass läste jag att man ska ta 1-3 ggr om dagen.
Citera
2014-08-24, 23:37
Medlem
Jag har kört sub dagligen i typ ett halvår, mellan 1-4mg om dagen, med vissa uppehåll på nån vecka. Tog senast sub igår, max 1mg, idag inget.

Om jag inte tar något fram tills på onsdag, tror ni då att jag känner av ca 50mg metadon? En dos som jag innan jag började med suben mådde väldigt bra på. Har också bens jag kan boosta med.

Eller har min opiat tolerans gått upp under mina månader på sub? Jag får knappt något rus när jag snortar (aldrig iv) om jag inte slänger i mig ett gäng lyrica.

Hoppas nån vänlig person kan svara mig! Har sökt runt men hittar bara konstiga svar (skriver alltid från mobilen o med denna app kan man inte söka i trådar..).

Mvh
Citera
2014-08-28, 22:26
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Ja du kommer att få at efter det. Krävs att du är ren bra mycket längre och låter hjärnan återställa sig för att kunna ta igen ett par dagar utan at, så är det för mig iaf.

Är det många här som har metadon utskrivet mot smärta? Fick det nu av läkaren, bad om högre dos oxy men istället skrev han ut 20mg metadon som jag ska ta en gång om dagen mot smärta. Vad har ni som har det utskrivet för dosering? På fass läste jag att man ska ta 1-3 ggr om dagen.

Vad för smärta fick du de utskrivit emot?
Citera
2014-08-30, 21:58
Medlem
Vad händer om man tar 10 st möllehjul 20mg på en gång om man aldrig tagit droger.
Vill gärna att ni förklarar händelseförlopp hur man kommer känna sig och hur länge dessa sitter i osv.
Citera
2014-08-31, 05:06
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Tack för svar! Men de farligaste är ju när man blandar metadonet med benso och alkohol
De bör väl inte vara några problem för mig att ta 60mg nästa gång? Annars får jag be någon polare komma över och vara "andningsvakt"

Polare dog på bara Metat.
Dos vet jag inte men kan inte ha varit sådär brutalt hög men nog för en överdos.
Nyfyllda 18 år och färsk med just metat.. så take it easy min vän även om jag vet att du har stor respekt för drogerna och vet vad du gör.

Må bäst amigo!
Citera
2014-08-31, 11:55
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Polare dog på bara Metat.
Dos vet jag inte men kan inte ha varit sådär brutalt hög men nog för en överdos.
Nyfyllda 18 år och färsk med just metat.. så take it easy min vän även om jag vet att du har stor respekt för drogerna och vet vad du gör.

Må bäst amigo!
Jo jag är medveten om att man kan kola på enbart meta men då krävs de lite större dos än om man skulle blanda in benso. Metadon är drogen jag garanterat har störst respekt för.

Tack för omtanken
Citera
2014-09-04, 04:12
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsigt
Vad händer om man tar 10 st möllehjul 20mg på en gång om man aldrig tagit droger.
Vill gärna att ni förklarar händelseförlopp hur man kommer känna sig och hur länge dessa sitter i osv.

200mg Metadon på samma gång kommer garanterat leda till döden inom 2- max 3 timmar om du inte får akut hjälp.

Din sista stund i livet kommer se ut ungefär såhär: http://i.imgur.com/KwhOkCk.png
Du mår antagligen jävligt bra först sen börjar du drifta in och ut ur vakenhet... tills du börjar spy men du är för väck för att vakna. Någonstans här blir du nog medvetslös stundtals också.
Kvävs du då inte utav dina egna spyor, så dör du antagligen senare när opioiden förlamar andningsorganen för dig (eller får allvarliga hjärnskador om någon hittar dig efter några minuter utan syre).

Jag tror dock det är ganska smärtfritt och skönt. Man lär ju inte fatta något liksom...
Senast redigerad av Cyberslut 2014-09-04 kl. 04:15.
Citera
2014-09-04, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jo jag är medveten om att man kan kola på enbart meta men då krävs de lite större dos än om man skulle blanda in benso. Metadon är drogen jag garanterat har störst respekt för.

Tack för omtanken
200 mg Metadon utan Opitolerans skulle döda de flesta, minst en gång.
Citera
2014-09-05, 01:53
Medlem
Cybersluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
200 mg Metadon utan Opitolerans skulle döda de flesta, minst en gång.

Finns folk som dött av doser så låga som 50-60mg så nog är 200 dödligt alltid...
Citera
2014-09-05, 21:57
Medlem
Hej,

Är det lugnt att dricka lite metadon dagen efter heroin? Får man ett rus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in