2014-09-03, 21:33
Medlem
[quote=Gwildor|50193763]Men lugna ner dig nu din jävla sopa. Även om jag alltid känner medlidande för medverkande i dylika videos så handlar det för min del, och säkert många andras, mest om fascination över hur andra människor kan begå så pass avskyvärda handlingar och jag tittar gärna på sådant länkat material för att se vad som faktiskt försiggår ute i den här utvecklingsstörda världen. Förstår att det blir lite väl magstarkt och kontroversiellt för dig som är uppvuxen bakom trygga murar där censur styr dig mer än vad du tror, men man kan faktiskt kolla på sådana här klipp utan att behöva vara "sjuk i huvudet"..

Som sagt, sök hjälp, så vi slipper se dig i någon propaganda film från IS. Det finns säkert någon vuxen på fritidsgården i området där du bor som du kan prata med och som kan lotsa dig vidare. Lycka till!
Citera
2014-09-03, 22:13
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Som sagt, sök hjälp, så vi slipper se dig i någon propaganda film från IS. Det finns säkert någon vuxen på fritidsgården i området där du bor som du kan prata med och som kan lotsa dig vidare. Lycka till!

Jag är förmodligen äldre än du lille vän, men ja, jag måste erkänna att du nog har rätt ändå.. Nu är jag rädd att nästa länk jag trycker på oundvikligen kommer att skicka mig till Syriens öken. Tack för att du delat din världsvana.

Det där var sarkasm, ditt fån. Kände att det var värt att förklaras med tanke på att du uppenbarligen inte förstod någonting av mitt förra inlägg.
Citera
2014-09-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Sotloff was jewish?

What I dont understand is why they kill photografers and journalists. That is not evil, but meaningless.

Citat:
Murdered journalist Steven Sotloff had dual US-Israeli citizenship
Journalist kidnapped and beheaded by Islamic State militants managed to hide his second nationality during his captivity
http://www.theguardian.com/media/2014/sep/03/murdered-journalist-steven-sotloff-dual-us-israeli-citizenship?CMP=twt_gu
Citera
2014-09-03, 22:37
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Såg delar av avrättningen av Foley. Kan inte sluta tänka på hur det måste känts sekunderna innan kniven nådde strupen. Ställer jävligt dumma frågor till vänner, exempelvis om dem tror att det gör ont. Jag själv skulle ha skrivit som en gris innan, hulkat fram tårar och spytt. Kan inte smälta hur lugn han var.
Citera
2014-09-04, 01:23
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UsamaBinNorrland
Såg delar av avrättningen av Foley. Kan inte sluta tänka på hur det måste känts sekunderna innan kniven nådde strupen. Ställer jävligt dumma frågor till vänner, exempelvis om dem tror att det gör ont. Jag själv skulle ha skrivit som en gris innan, hulkat fram tårar och spytt. Kan inte smälta hur lugn han var.

Efter 50 skenavrättningar och ett evigt tragglande av samma påtvingade tal framför videokameran till Amerika dag ut och dag in så skulle även du vara en filbunke.
Citera
2014-09-04, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Ingen annan stat i hela världen följer det där med att behandla sina fångar humant, vad får dig att tro att dessa herrar gör det?

Tänkte mer att då hela deras verksamhet går ut på att vara en "bra" muslim efter boken så hade de sett dåligt ut för folket som stöder dem
Citera
2014-09-04, 09:39
Medlem
Leskys avatar
När kommer del 3 med britten? För det finns väl inget hopp för honom?
Senast redigerad av Lesky 2014-09-04 kl. 09:47.
Citera
2014-09-04, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesky
När kommer del 3 med britten? För det finns väl inget hopp för honom?
Beror helt på om SAS och övriga deltagare i taskforce black hinner fram i tid.
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/isis-jihadi-john-a-dead-4160863
Citera
2014-09-04, 10:47
Medlem
2:a avrättningen ser rätt fake ut , ni har väl sett videon , här är den i alla fall https://www.youtube.com/watch?v=3UNQTKJ9zWE

Det börjar ju ganska normalt ,men som ni ser i bödelns kläder och i amerikanens kläder så blåser det ju rejält , när dom filmar från sidan så ser man på vänster sida några buskar som inte alls verkar påverkas av vinden , det är lite skumt tycker jag, vad ni tycker vet jag inte , om det är fake vet jag inte , för ingen av parterna har väl anledning skapa en fake.
Citera
2014-09-04, 13:52
Medlem
Man måste ju säga at det är 100% mer kuk i de amerikanska journalisterna i deras sista stund än i bödlarna.
http://madworldnews.com/isis-crybabies-caught/
Citera
2014-09-04, 17:12
Medlem
Leskys avatar
För en okunnig, vart härjar ISIS runt någonstans? Är det bara i norra Irak eller är dem i andra länder också och sprider död?
Citera
2014-09-04, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lesky
För en okunnig, vart härjar ISIS runt någonstans? Är det bara i norra Irak eller är dem i andra länder också och sprider död?

Syrien också i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in