Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Dzerzhinsky
Det låter bra. Kanske kan vi börja en insamling för terränggående rullstolar, så att de kan mobilisera ordentligt. Ledasagarservice kanske vi också kan bidra med? Vad gäller ungarna, så har de ju lärt sig kriga på internet så det lär inte vara något problem.
Med andra ord, Ukrainas beredskap är god enligt Per Albin Pobedarov.
PS. Hur blir det med den ukrainska genpolen, det ryktas om att en fd. ukainsk general har varnat för att denna ska vara i fara?
Jag vet inte vad det är för information du pratar om men jag är inte orolig för någon ukrainsk genpol. Du tycker alltså att det är OK att använda argument från maktgalna gamla stridspittar som "bevis" i debatten?
Då kanske jag ska blanda in Vladimir Zhirinovsky kamrat.
Hur ställer du dig till att han (som dessutom fick näst flest röster i valet) har lovat att utplåna USA med kärnvapen om han kommer till makten?
Han vill alltså döda 300 miljoner män, kvinnor och barn.
Nu tror ju inte jag att du står bakom ett sådant uttalande, så varför skulle jag eller någon annan stå bakom något så löjligt som en ukrainsk general som svamlar om genpolen?
Det finns ingen fascism i den här konflikten! Herrarna i Kreml vill bara att du ska tro det.
Du kan inte dra fascistkortet bara för att du inte håller med andra.
PS. En dum fråga får ett dumt svar.