2014-09-02, 22:37
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbalin
Stämmer det tidsmässigt? KJ drack öl och tittade på Family guy efter det påstådda sexet. När hördes skriken?
C:a 21:30.
Citera
2014-09-02, 22:45
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Huruvida han bjöd på mat eller inte har inget med mordet att göra. Du tror väl inte att han lät henne svälta ihjäl?
Säg inte det. Hon kanske blev arg på honom för att han inte kunde bjuda på något ätbart
och så det blev ett jävla hallå med mord och elände i slutändan.

Nej, så länge hann hon ju aldrig befinna sig hos grabben så att hon kunnat dött av svält.
Han dödade ju henne kanske redan efter femslaget på eftermiddagen.
Citera
2014-09-02, 22:45
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Hade den där mördaren verkligen ingenting hemma i kylskåpet?
Han visste att Vatchareeya skulle besöka honom och så kan han inte masa sig iväg
och köpa lite gott käk. Det är bara för ynkligt ta mig fan.
Han hade inga pengar; allt gick till krigsindustrin. - Under föräldrarnas bortovaro tvingades han låna 300 kr av sin farmor.
Citera
2014-09-02, 22:46
Bannlyst
Citat:
Det är olika bud beroende på vittnet. Någonstans mellan 21-22 verkar de flesta vara överens om. Då ska sexakten varit över om man ska tro KJ.

Återstår Lucy då, det verkar stämma med FUP-12 ?
Citera
2014-09-02, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Återstår Lucy då, det verkar stämma med FUP-12 ?

Lucy är inte det enda alternativet. Även KJ kan låta av olika anledningar. Tics eller annat under en stressad situation.
Citera
2014-09-02, 22:51
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Säg inte det. Hon kanske blev arg på honom för att han inte kunde bjuda på något ätbart
och så det blev ett jävla hallå med mord och elände i slutändan.

Nej, så länge hann hon ju aldrig befinna sig hos grabben så att hon kunnat dött av svält.
Han dödade ju henne kanske redan efter femslaget på eftermiddagen.
Och tänkte instinktivt larma 112 - men ångrade sig. - Sedan infann sig eftertankens kranka blekhet och han samlade ihop sig till ett alibi; ett antal SMS till MB mm; vid 21.30-tiden steg ett avgrundsvrål upp ur hans strupe men han besinnade sig, kom på att det kanske stod fönster öppna och gick och stängde dessa, innan han fortsatte med sitt efterarbete.
Citera
2014-09-02, 22:52
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Då hade VB gått enligt KJ, kan det vara tv:n som hördes, och att KJ stängde av tv:n och stängde fönstret, lämnade sin lägenhet och körde till föräldrahemmet?
Han somnade ju på soffan, har jag hört någon säga - tror det var KJ.
Citera
2014-09-02, 22:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Någon tvekan om att han körde till föräldrahemmet?
Citera
2014-09-02, 22:54
Bannlyst
Citat:
Lucy är inte det enda alternativet. Även KJ kan låta av olika anledningar. Tics eller annat under en stressad situation.

Men har KJ skrikit under sina tics vare sig innan, under eller efter anhållandet ?
Citera
2014-09-02, 22:55
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit

Man ska inte tro på allt som KJ säger, det menar i alla fall domstolen. Jag förstår inte vilka av KJ påståenden som bör tolkas som sanning och vilka som kan betraktas som lögn. Finns det någon gyllene regel eller är det bara att ta för sig av smörgåsbordet lite som det passar?
Citera
2014-09-02, 22:57
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Någon tvekan om att han körde till föräldrahemmet?
Ja, även här är jag tveksam. - DJ:s kompis såg aldrig riktigt KJ; det kan ha varit KJ:s äldste bror som lämnat tillbaka något och åkt igen. - Familjesammanhållning, du vet.
Senast redigerad av letsdoit 2014-09-02 kl. 23:00.
Citera
2014-09-02, 22:59
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Man ska inte tro på allt som KJ säger, det menar i alla fall domstolen. Jag förstår inte vilka av KJ påståenden som bör tolkas som sanning och vilka som kan betraktas som lögn. Finns det någon gyllene regel eller är det bara att ta för sig av smörgåsbordet lite som det passar?
Den gyllene regeln är att ta allt med en nypa salt. Han satt ju själv i domstolen och berättade om hur han ljugit sig fram till intagningsproven för GMU:n. - Så ärlig är han ju...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in