2014-09-01, 15:28
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Han har för fan personal som jobbar för honom. Finns knappast något han kan göra mer rent personligen.

Destro?
2014-09-01, 15:29
Bannlyst
Snackas om Reus nu till Arsenal men jag ser inte varför han skulle vilja byta ner sig. Tyska spelare är väl untouchable dessutom? De älskar Tyskland, England skiter dem i.
2014-09-01, 15:29
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Destro?

Destro är italienare, han har inget i Arsenal att göra.
2014-09-01, 15:31
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
skulle inte bli förvånad om ärtan och kagawa blomstrar ut jätte fint i sina nya (gamla) klubbar, bara united som inte hade en aning om hur man skulle spela med dom. united luktar lite real nu men har svårt att tro att real skulle bli som united var förra säsongen

Det tror och hoppas jag också. Det är väldigt uppenbart att alla spelare inte passar i alla system och ligor. Det är rätt uppenbart att LVG föredrar att lira Mata framför Kagawa och att man gärna ge Adnan speltid. Så det köper jag rakt upp och ner. Det som är tråkigt är väl att man får så pass dåligt betalt för Kagawa.

Hernandez är en spelare som är väldigt duktig på få saker (där hans största styrka är att vara en impact player). Att vara en del av spelet utanför boxen är en av de saker som han däremot är väldigt väldigt begränsad på vilket gör att han inte alls passar in i den tilltänkta spelmodellen. Att låna ut honom tror jag är bäst för alla parter. Jag föredrar Welbeck över Ärtan alla dagar i veckan som det ser ut nu.
2014-09-01, 15:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgIdiot
Snackas om Reus nu till Arsenal men jag ser inte varför han skulle vilja byta ner sig. Tyska spelare är väl untouchable dessutom? De älskar Tyskland, England skiter dem i.
Vilka snackar om det? Några trovärdiga källor?

Hoppas f.ö att Arsenal tar in en mittback. Nastasic hade suttit fint.
2014-09-01, 15:34
Medlem
waikikiis avatar
Kom hem med Ronaldinho så är det lugnt.
2014-09-01, 15:57
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
Destro är italienare, han har inget i Arsenal att göra.

En grym anfallare är vad Destro är. Så jag blir mer än glad om Wenger kommer hem tomhänt.

Bryan Cristante säljs till Benfica för 6 Miljoner EUR, dessutom utan en återköpsklausul som det ser ut som.

Ja, när det började se ljust ut för Milan så kommer givetvis Berlusca och Galliani och pajar allt. Vad i helvete sysslar man med?
2014-09-01, 16:02
Medlem
Calogeros avatar
Adrien Rabiot sägs vara mycket nära Roma. Paris ägare har kommenterat ryktena och säger att man förhandlar med Roma och att man fått ett bra bud.

Rabiot lär lämna Paris med andra ord. Frågan är hur det blir med Lavezzi och Pastore?
2014-09-01, 16:03
Medlem
foool13s avatar
Moutinho och Thauvin är intressanta rykten.. spelare som jag hade tagit in till vilken storklubb som helst i världen.. Thauvin är en enorm talang som jag tycker är en av de största prospekten i världen, otroligt talangfull och sevärd och Moutinho har jag alltid tyckt om och "rate-at" högt..
Konstigt dock med United... har ju redan varvat Herrera och Di Maria till den platsen.. tvåvägsspelaren i en tvåa eller trea på mitt-mitten.

Edit: http://www.footmercato.net/serie-a/transferts/om-une-offre-de-25-meur-pour-thauvin_137684
http://www.express.co.uk/sport/football/505762/The-MASSIVE-clue-that-Man-Utd-will-move-for-Joao-Moutinho-as-Arturo-Vidal-alternative
Senast redigerad av foool13 2014-09-01 kl. 16:20.
2014-09-01, 16:11
Medlem
Calogeros avatar
Har tidigare skrivit att Palermo skulle kunna vara en bra klubbadress för Guidetti, och mycket riktigt har man nu blandat sig in i kampen om anfallarens underskrift.

http://www.corrieredellosport.it/calcio/calcio_mercato/2014/09/01-375018/Fiorentina+e+Palermo+sondano+Guidetti
Fiorentina är inte något smart val då man redan sitter på en frejdig offensiv.
2014-09-01, 16:15
Medlem
BestCoast.s avatar
Dagens bomb?

Pogba till Chelsea
2014-09-01, 16:19
Medlem
snillet_1s avatar
Nu lär det hända ett och annat innan midnatt men vilka tycker ni har gjort det bästa fönstret? Jag är väldigt imponerad av Bayern München:

Lewandowski
Benatia
Xabi Alonso
Bernat

gör en redan urstark trupp ännu starkare. Man har dessutom lyckats få in respektive spelare till sunda priser. Det är ju fan helt makalöst vilken bredd man har.

Sämst: Napoli. Jag orkar inte ens skriva om eländet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in