2014-09-01, 12:40
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Var följer jag bäst Sillyn? Fotbollskanalens Silly-blogg verkar seg

SSN via stream.
2014-09-01, 12:41
Medlem
adzzs avatar
Har någon hört något om William Carvalho? Oddsen att han hamnar i Arsenal är fortfarande låg men dealen verkar ju inte vara pågående.

Sedan får man väl hoppas på ett triangeldrama att MCFC säljer Negredo till Arsenal och köper in Falcao. Helst får han stanna i sitt lilla Monaco...
2014-09-01, 12:41
Medlem
Sweeper80s avatar
Fan vilken märklig jävla klubb jag håller på; lånar ut en spelare som är för dålig för serien ovanför TILL serien ovanför och spelar honom INTE i den serie där man nu är och som han håller samma nivå för!

Magath OUT!
2014-09-01, 12:43
Medlem
Smerchs avatar
Ja Moutinho... Undrar vad man hade fått betala för honom? Det är väl typ bara Real, Bayern och kanske Barcelona som inte skulle förbättras med honom, konstigt om han blir kvar ifall han nu vill lämna.
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Älskar deadline day. Spelare/tränare/agenter som skymtas på flygplatser runtom i Europa och allt prat om affärer som sägs vara nära, men som i verkligheten aldrig varit på tapeten. Det är något spännande varje år med att se hur hoppfulla vissa fans blir över att spelare X skymtats på väg in i staden, för att det senare inte blir något alls. (Även om man själv råkat ut för detta med klubben man håller på själv)

Efter de tre första omgångarna så är detta den symboliska dagen där man redan nu kan skymta vilka klubbar som ger sig själva en bra position för att lyckas, och vilka som väljer att chansa och kommer bli straffade för det.

Twitch i bilfönstret är den absolut största behållningen på varje dd!
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Var följer jag bäst Sillyn? Fotbollskanalens Silly-blogg verkar seg

Du följer den bäst på IRC

"Här kommer den årliga kanalen IRC-kanalen för deadlineday.
Det är i min mening det bästa med hela silly season. Hoppas som vanligt på bra uppslutning hela vägen ut och in på småtimmarna..

Följ länken
http://webchat.quakenet.org

Nickname : förslagsvis ditt namn på FB
Channels : #flashbacksilly (inklusive brädgården)

Detta är för dem som inte orkar skaffa en klient för IRC,
har ni en klient vet ni förmodligen hur man ansluter.

Snackes!"

Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Av ren nyfikenhet, varför vill flera Real-fans ha bort Benzema? Spontant känns det inte som Real kan hitta någon bättre för tillfället, och han känns helt klart som en av de bästa anfallarna ute i Europa. Ser dock bara Real då och då så jag vet inte, men känns som han gör mål ofta.

En målsumpare av rang. Han kan vara helt osynlig i 10 matcher, sen göra hattrick och då glömmer alla bort hur länge han har varit mållös. Att han hade en måltorka i landslaget på 1000 minuter säger väl rätt mycket om en anfallare på världsnivå?!
2014-09-01, 12:54
Medlem
freudianslips avatar
Skulle inte förvåna mig om United lyckades norpa Vidal innan dagen är slut... handskarna verkar ha kommit av. Uppe i 160£ miljoner pund spenderat det här fönstret nu... slår Real med hästlängder.
2014-09-01, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freudianslip
Skulle inte förvåna mig om United lyckades norpa Vidal innan dagen är slut... handskarna verkar ha kommit av. Uppe i 160£ miljoner pund spenderat det här fönstret nu... slår Real med hästlängder.

United har ju spårat ur helt, dom kan aldrig komma o klaga på "köpeklubbar" igen.
2014-09-01, 13:21
Medlem
nitinitis avatar
Verratti till real?
2014-09-01, 13:24
Medlem
Mkt imponerad av Milans fönster. Tror de slutar topp 3.
2014-09-01, 13:35
Medlem
Mycket bra fönster av milan van ginkel och torres är bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in