Citat:
Ursprungligen postat av
pitbulll
Men om det stämmer borde det ju logiskt vara väst oligarker i Tjeckien, Slovakien, Polen, Estland, Littauen, Rumänien, Bulgarien, Ungern osv osv men du hittar inte misskött ekonomi någon annanstans så gravt som i Ukraina och Vitryssland ... de forna östländer som ännu inte kommit ur Ryssland grep?
Är det enda ni kan ni ryssar att ljuga och åter ljuga om varför världen ser ut som den gör? Blir ni gladare av att leva i en lögn? MILJONTALS med forna östeuropéer är väldigt glada för att slippa leva under ert ryska förtryck. Snart slipper Ukraina det också

Den dagen kriget är slut och Ukraina fått sin frihet kommer hela Europa (nåja hjärntvättade ryssar fattar väl inte bättre men vi övriga) att fira stort

Instämmer! Men jag kommer inte att vara helt nöjd förrän:
Antigen Putler blivit avsatt, på det ena eller andra sättet.....och Ryssland åter blivit ett civiliserat land eller att Ryssland i dess nuvarande form upphör att vara en statsbildning. (Denna tanke har, överhuvudtaget inte slagit mig förut, men på grund av Putlers agerade, både i Ukraina och i stort, så ser jag det, numera, som ett alternativ.)
Rysslands värsta mardrömmar håller på att bli verklighet, tack vare Rysslands egna agerande.